أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۰۳۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۲۶ دی ۱۴۰۱
رئیس مرکز کنترل مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف گاز طبیعی در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶۳ میلیون مترمکعب بوده و نسبت به ابتدای دی‌ماه ۱۸ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از وزارت نفت، غلامرضا کوشکی در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: مصرف گاز بخش خانگی دی‌ماه پارسال فقط ۴ روز بالای ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز بود، اما امسال ۲۵ روز در این شرایط هستیم.

وی با بیان اینکه شبکه گاز کشور در مناطق شمال و شمال شرق کشور ضعیف‌تر است، افزود: با وجود انتقال حداکثری گاز شاهد افت فشار در این مناطق هستیم و تا پایان دی‌ماه مصرف گاز تغییری نخواهد کرد.

رئیس مرکز کنترل مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی برای پایداری گاز در همه مناطق کشور، گفت: اکنون جریان گاز در شبکه‌ها گازرسانی برقرار است اما شبکه‌های داخلی در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی مشکلاتی داشته است که همکاران ما در تلاش برای حل و رفع آن هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها