أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۰۳۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۲۷ دی ۱۴۰۱
حمله اصلاح‌طلبان به اقدامات مثبت شهرداری؛
اصلاح‌طلبان به بهانه بارش برف و با هدف تسویه حساب شخصی با زاکانی، به اقدامات مثبت شهرداری تهران حمله کردند و نشان دادند که این جریان دچار عارضه سیاه‌بینی در امور ملی و شهری شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، بعد از بارش فراوان برف در تهران و یخبندان شدید که چند سالی کم‌سابقه بود، جریان اصلاحات به شهرداری تهران حمله کرد. اصلاح طلبان به بهانه برف، به جای آنکه به طور منصفانه اقدامات بخش‌های مختلف شهرداری را بررسی کنند، شروع به تخریب شهرداری تهران و سیاه‌نمایی کردند. این حملات به گونه‌ای است که گویا به دنبال تسویه حساب شخصی با زاکانی هستند.  

اصلاحات نیوز، مدعیِ «بی‌تدبیری و مدیریت افتضاح زاکانی در اقدامات برفی» شد.

این رسانه اصلاح طلب نوشت که «شهردار تهران اسیر سوء مدیریت است» و «شهرداری عرضه نمک پاشی ندارد».

اصلاحات پرس نیز مدعی شد که «شهرداری در مقابل بارش پیشبینی شده برف، غافلگیر شده و شن پاشی صورت نگرفته» و «شهروندان در خودروهایِ سوخت تمام کرده، محبوس شده اند»! این درحالی است که اولا شهرداری تهران مسئول توزیع سوخت نیست، ثانیا به کسی که در خودروی شخصی خود حضور دارد، محبوس نمی‌گویند، ثالثا شهروندان تهرانی به وضوح شاهد شن پاشی در سطح خیابان‌های شهر هستند به گونه‌ای که با حرکت خودروها در سطح شهر، صدای برخورد دانه‌های شن شنیده می‌شود و رابعا، مردم به دلیل کمبود سوخت در جایگاه‌ها، گرفتار خیابان‌ها نشدند و به مقداری کافی سخوت در شهر تهران موجود بود.

رسانه اصلاح طلب انتخاب، ضمن تکرار ادعای مشکل سوخت، مدعی شد که تهران قفل شده است!

طبیعی است زمانی که برف شدید می‌بارد، هر مقدار هم که از شن و نمک استفاده شود، بازهم خیابان‌ها نسبت به حالت عادی لغزندگی داشته و رانندگان با احتیاط بیشتر و سرعت کمتر حرکت می‌کنند. از طرفی دیگر، به خاطر سرمای هوا، استفاده از خودروهای شخصی افزایش یافته و کمتر به سراغ وسایل حمل و نقل عمومی می‌روند. بنابراین بسیار طبیعی است که حجم ترافیک به مراتب نسبت به حالت عادی افزایش یابد. اما اینکه بگوییم مردم در خودروهای خود محبوس شده و بحران سوخت به وجود آمده، چیزی جز سیاه نمایی نیست.

به گفته جعفری،  مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از بارش برف، ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری به حالت آمده باش بوده و این نیروها در روزهای برفی پایتخت، مشغول شن پاشی در معابر بودند که البته تا عادی شدن شرایط معابر، فعالیت‌شان ادامه داشته است. جعفری از همشهریان درخواست کرده، در صورت مشاهده هرگونه لغزندگی یا انسداد با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند. به عبارتی دیگر، شهرداری تهران نه تنها از برف غافلگیر نشده، بلکه اقدامات لازم را از پیش تدارک دیده بود.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران نیز اعلام کرده بود که به علت نمک و شن پاشی به موقع در معابر، یخ‌زدگی و  انسداد راه یا کندی در حرکت نداریم.

به هر جهت به نظر می‌رسد که جریان اصلاحات، همواره خودش را در فضای انتخاباتی تعریف می‌کند و البته جز سیاه نمایی در موضوعات شهری و ملی، چشمان جریان اصلاح‌طلب هیچ نقطه سفیدی در امور شهری و ملی را نمی‌تواند ببینید و به نوعی دچار عارضه سیاه بینی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها