يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۳۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۲۷ دی ۱۴۰۱
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت:۱۱ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۵۲۰ وسیله نقلیه در سن فرسودگی هستند.

به گزارش پایگاه 598، سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به آمار جانباختگان سوانح رانندگی در هشت ماهه اول سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اظهار کرد: در سال گذشته در محورهای درون شهری ۲ هزار و ۸۶۹ نفر فوتی و در محورهای برون شهری ۸ هزار و ۸۹۸ نفر فوتی داشتیم که جمع این افراد به عددی حدود ۱۱ هزار و ۷۶۷ مورد می‌رسد.

وی افزود: اما امسال در محورهای درون شهری ۳ هزار و ۲۲۴ مورد فوتی و در محورهای برون شهری ۱۰ هزار و ۲۵۳ نفر فوتی داشتیم که جمع آن‌ها ۱۳ هزار و ۴۷۷ نفر می‌شود؛ می‌توان گفت در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل ۱۴ درصد افزایش در حوزه تلفات سوانح رانندگی داشتیم.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا درباره وضعیت حجم تردد وسایل نقلیه سنگین در نه ماهه اول سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ گفت: در سال ۱۴۰۰، ۶۷۶/۹۳۱/۱۲۶ وسیله نقلیه سنگین و امسال ۷۹۰/۶۰۳/۴۰۰ وسیله نقلیه سنگین در جاده‌های کشور تردد داشتند و نشان دهنده ۱۷ درصد افزایش است.

سردار حسینی گفت: ۱۱ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۵۲۰ وسیله نقلیه در سن فرسودگی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها