أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۰۴۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۹ دی ۱۴۰۱
رژیم اشغالگر قدس امروز پنجشنبه "ماهر یونس" ۶۴ ساله به عنوان قدیمی‌ترین اسیر فلسطینی و جهان عرب را پس از ۴۰ سال بازداشت از زندان آزاد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روزنامه القدس العربی ، باشگاه اسرای فلسطینی با صدور بیانیه ای ضمن اعلام این مطلب افزود : ماهر هم اکنون پس از کسب آزادی رهسپار خانه خود شده است.

ماهر از اهالی شهرک " عازه " واقع در سرزمین های اشغال شده در سال ۱۹۴۸ می باشد که در ۱۸ ژانویه سال ۱۹۸۳ بازداشت شد و به حبس ابد محکوم شد.

مقامات صهیونیستی پنجشنبه ۱۵ دی ماه نیز کریم پسر عموی ماهر را آزاد کردند . او نیز همانند پسر عموی خود ۴۰ سال را در زندان های رژیم صهیونیستی سپری کرده بود.

انجمن اسرای فلسطینی «واعد» سه شنبه گذشته اعلام کرد که اوضاع زندان النقب به علت یورش نظامیان صهیونیست به این زندان و سرکوب اسیران فلسطینی، به شدت متشنج شده است.

مدیریت زندان النقب نیز اقدام به بستن همه بخش های این زندان کرده، آژیرهای خطر را به صدا درآورده و یگان های سرکوب را به صورت ناگهانی فراخوانده است.

در همین رابطه همچنین ، اداره امور اسرای فلسطین دوشنبه گذشته اعلام کرد که مدیریت زندان «مجدو» در اراضی اشغالی به داخل زندان یورش برده و به اسرای فلسطینی تعرض کردند.

مسئولان زندان مجدو رژیم صهیونیستی با یورش به این زندان «عبد عبید» عضو کمیته رهبری اسرای جنبش جهاد اسلامی را به انفرادی زندان «جلبوع» انتقال دادند.

همچنین مسئولان رژیم صهیونیستی، زندان مجدو را به طور کامل به روی خانواده های اسرای فلسطینی بستند و مانع از دیدار اسرا با خانواده هایشان شدند.

باشگاه اسرای فلسطینی پیشتر نسبت به وخامت حال اسیر علی الحروب هشدار داد و سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی را مسئول جان و سلامت این اسیر دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها