أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۰۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
سرپرست سازمان امدادونجات مطرح کرد؛
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به آبگرفتگی، کولاک و برف در ۲۸ استان کشور، از رهاسازی ۶۷۹ خودروی گرفتار در برف، طی دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از هلال احمر، بابک محمودی با اشاره به شرایط جوی نامساعد، آبگرفتگی و کولاک برف در ۲۸ استان کشور، به ارائه گزارشی از ۱۰ تا ۱۲ بهمن و صبح امروز پرداخت و گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر در دو روز گذشته، به ۲۵ استان، ۹۵ شهرستان، ۱۲۷ منطقه شامل ١١٣ محور، ۴ شهر، ۹ روستا و یک منطقه عشایری امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به این که ۲۲۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۶۰ نفر در امدادرسانی شرکت کردند، ادامه داد: در این مدت زمان، به ۸۹۵۰ نفر امدادرسانی شد، ۲۳۳ نفر اسکان اضطراری پیدا کردند، ۱۰ و ۱۹ نفر نیز به ترتیب به مناطق امن و مراکز درمانی منتقل شدند و تخلیه آب از ۱۰ واحد مسکونی انجام شد.

سرپرست سازمان امدادونجات، افزود: ۴۹۱ تخته پتو، ۴۵ کیلوگرم نایلون، ۳۲۲ بسته غذایی، ۲۳۱ بطری آب معدنی، ۲۹۳ قوطی کنسروجات، ۳۳۰ قرص نان، ۱۱۴ کیلوگرم خرما و ۶۰۹ بسته بیسکوئیت، در بین افراد متأثر از شرایط جوی ناهموار توزیع شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها