أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۱۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
خاطره‌ای که ستاره جدید پرسپولیس در ذهن اینیستا به جای گذاشت؛
مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند مقابل صنعت نفت آبادان پس از ۱۴۴ روز دوباره طعم گلزنی را بچشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی سرانجام روز گذشته با قراردادی به مدت یک و نیم فصل به پرسپولیس پیوست تا بتواند مشکل گلزنی سرخپوشان را حل کند.

سرخپوشان این فصل به شدت از نبود یک گلزن ضربه خوردند تا جایی که لوکادیا هنوز پس از هفته‌ها جدایی از پرسپولیس آقای گل لیگ است. با این حال سرخپوشان امیدوار هستند که بتوانند با حضور لئاندرو پریرا از موقعیت‌هایشان استفاده کنند تا به صدر جدول بازگردند.

پریرا مهاجم سابق گامبا اوساکا ژاپن از روز گذشته به جمع سرخپوشان اضافه شده تا بتواند برای تیم پرسپولیس مثمر ثمر واقع شود.

این بازیکن در آخرین فصل حضورش در تیم ژاپنی چهار گل به ثمر رسانده و دوبار هم پاس گل داده است.

طلسم پریرا بعد از ۱۴۴ روز می‌شکند

پریرا در طول لیگ ۲۳ بار برای گامبا اوساکا به میدان رفت که تنها در ۴ دیدار به صورت کامل در زمین حضور داشته است. او در این مدت ۴ گل و دو پاس گل را به ثبت رساند.

از طرفی از آخرین گل پریرا تا به امروز ۱۴۱ روز می‌گذرد.

آخرین گل او در تاریخ ۲۷ شهریور مقابل ویسل کوبه که بازیکنانی نظیر آندرس اینیستا و سرجی سمپر بازیکنان سابق بارسلونا را در کارنامه دارد، به ثمر رسید.

با این حال پریرا در بازی با صنعت نفت آبادان برای نخستین بار اگر مشکلی پیش نیاید در فهرست سرخپوشان به میدان خواهد رفت و اینم فرصت را دارد تا دوباره پس از ۱۴۴ روز پایش به گلزنی باز شود.

طلسم پریرا بعد از ۱۴۴ روز می‌شکند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها