أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۱۱۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران در ۳۷ سالگی همچنان بازی می‌کند و در حال حاضر عضو تیم فنرباغچه است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، سعید معروف یکی از محبوب‌ترین چهره‌های والیبال ایران است؛ بازیکنی که سال‌ها برای تیم ملی بازی کرد و پس از حذف این تیم از المپیک توکیو تصمیم گرفت از بازی‌های ملی خداحافظی کند. او که سابقه بازی برای ۱۱ تیم باشگاهی ایران و ۴ باشگاه خارجی را دارد در حال حاضر عضو تیم فنرباغچه ترکیه است و در ۳۷ سالگی آخرین روزهای دوران حرفه‌ای خود را طی می‌کند.

شنیده‌ها حاکیست معروف تصمیم دارد پس از پایان فصل جاری لیگ ترکیه، به دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن پایان دهد؛ هر چند تصمیم او هنوز قطعی نشده و در صورتی که آمادگی بدنی خوبی داشته باشد شاید والیبال خود را در یک تیم ایرانی به پایان برسد.

معروف علاقه زیادی به مربیگری دارد و قصد دارد پس از پایان دوران بازی وارد این حیطه شود و شاید اگر تیم ملی والیبال می‌توانست در المپیک توکیو عملکرد خوبی داشته باشد او پس از پایان این رقابت‌ها به مربیگری روی می‌آورد.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال همراه با این تیم سابقه ۲ قهرمانی در رقابت‌های مردان آسیا و همینطور پنجمی المپیک ریو را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها