أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۱۲۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
معاون اجتماعی ستاد فرمان امام (ره) آذربایجان غربی خبر داد؛
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آذربایجان غربی از استقرار بیمارستان سیار ۶۰ تختخوابی در مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، احسان ابراهیمی اظهار کرد: با دستور سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، دقایقی پس از وقوع زمین‌لرزه هفته گذشته، نیروهای امدادی و ارزیاب ستاد در استان و بنیاد احسان به منطقه اعزام شدند و روند امدادرسانی به مردم آغاز شد.

وی ادامه داد: در روزهای نخست با ارسال اقلام ضروری مانند پتو، چادر، بخاری و مواد غذایی، تلاش کردیم تا نیازهای اولیه زلزله زدگان را برطرف کنیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در روزهای بعد اقدام به راه‌اندازی آشپزخانه و نانوایی سیار کردیم و هم اکنون روزانه ۴۰ هزار پرس غذای گرم، ۷۰ هزار بطری آب معدنی، ۳۰ هزار قرص نان و ۴ هزار بسته معیشتی در حال توزیع است.

وی با اشاره به اعزام و استقرار بیمارستان احسان نیز گفت: بعد از ارزیابی و احساس نیاز مردم به خدمات پزشکی مناسب، با کمک مجموعه برکت‌تل، بیمارستان سیار احسان با ۱۲ کانتینر و ظرفیت ۶۰ تختخواب برای خدمت‌رسانی به مردم خوی وارد این شهرستان شد و از امروز خدمات خود را آغاز کرد.

استقرار بیمارستان سیار۶۰ تختخوابی در خوی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آذربایجان غربی گفت: بیمارستان سیار احسان علاوه بر ظرفیت بستری بیماران، دارای اتاق عمل، سونوگرافی و آزمایشگاه است.

ابراهیمی عنوان کرد: همچنین با تشکیل کمیته‌های تخصصی و بررسی‌های روزانه‌، نقاط محروم از خدمات شناسایی شدند و با تشکیل ۴ کمپ اضطراری در این مناطق، ۶ هزار نفر تحت پوشش خدمات مختلف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به سرما و برودت هوا، ۴۰۰ بخاری، ۳۴۰ چادر امدادی و ۳ هزار پتو تاکنون به منطقه ارسال شده تا در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آذربایجان غربی تاکید کرد: نیروهای جهادی و امدادی ستاد اجرایی فرمان امام تا زمان عادی شدن وضعیت شهر و انتقال مردم از کمپ‌های موقت به خانه‌هایشان، در منطقه و در کنار مردم حضور خواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها