کد خبر: ۵۲۱۳۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
ششمین شب جشنواره فیلم فجر در قم در حالی به پایان رسید که تماشاگران بسیاری برای تماشای فیلم «غریب» به صف شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر در قم، پرونده ششمین شب جشنواره فیلم فجر در قم با اکران شش فیلم در سه سینما بسته شد.
سینما تربیت قم به عنوان تنها سینمایی که در این دوره از جشنواره «غریب» را به روی پرده می‌برد، شب باشکوهی را پشت سر گذاشت و شاید بعد از مدت‌ها صف علاقه‌مندان به هنر هفتم مقابل سینما شکل گرفت.
این در حالی است که علاوه بر فروش کامل بلیت‌های این فیلم به صورت برخط، بسیاری از علاقه‌مندان برای خرید بلیت به گیشه سینما آمده بودند اما به دلیل تکمیل ظرفیت سالن نمایش و بالکن سینما دست خالی به خانه برگشتند.
تعدادی از مهمانان و اعضای ستاد اجرایی جشنواره نیز برای تماشای این فیلم در صندلی‌های جلوی نخستین ردیف سینما نشستند تا از دیدن «غریب» جا نمانند.
بازگشت محمد حسین لطیفی بعد از 16 سال به سینمای دفاع مقدس را باید باشکوه توصیف کرد، او موفق به روایتی جذاب از بخش‌هایی از زندگی شهید محمد بروجردی ملقب به مسیح کردستان با بازی درخشان بابک حمیدیان در قاب سینما شده است.
سانس دیگر سینما تربیت نیز پذیرای علاقه‌مندان به فیلم «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری بود که با استقبال خوب تماشاگران تمام بلیت‌های سالن نمایش و نیمی از بالکن به فروش رسید.
فیلمی که به عنوان دومین اثر مشترک این دو کارگردان جوان، درباره رابطه دو دوست قدیمی است که به سیاق بسیاری از رفاقت‌های طولانی، به عاشق شدن یکی از آنها و به میان آمدن خواهر دیگری انجامیده است. «وحید ابراهیمی» با بازی وحید رهبانی بازیگر نقش اصلی است و صاحب یک نمایشگاه اتومبیل. به واسطه این عشق به خواهر نزدیک‌ترین دوست خود «صالح» با بازی پژمان جمشیدی وارد دردسرهای بسیاری می‌شود.
اما در سینما ونوس نیز تماشاگران به تماشای دو فیلم «هفت بهار نارنج» ملودرامی عاشقانه از زندگی استاد علی نصیریان و «تک آغوش درخت» که از فیلم‌های تحسین شده جشنواره امسال بود نشستند.
«بعد از رفتن» رضا نجاتی و «پرونده باز است» کیومرث پوراحمد دو فیلم دیگری بودند که در ششمین جشنواره فیلم فجر به روی پردیس سینمایی بازار شهر رفتند که نتوانستند رضایت مخاطبان را جلب کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها