کد خبر: ۵۲۱۶۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
بذرپاش تاکید کرد؛
وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۲۰۰ نقطه را از طریق آشکارسازی نقاط یا بهبود مهندسی تا پایان سال و حتی روزهای ابتدایی سال آینده رفع خطر می‌کنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، گردهمایی استانداران با محوریت بررسی آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن، ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و مباحث مربوط به تصادفات و ارتقا ایمنی جاده‌ای با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمار حوادث جاده‌ای خوشایند و قابل قبول نیست گفت باید این آمار را کاهش دهیم این موضوع در کمیسیون راه و وزارت راه و شهرسازی بررسی شده است نتیجه این بررسی‌ها باید در جلسه مشترکی بین وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی در مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

وحیدی تاکید کرد: پیشنهادات لازم از جمله رفع نقاط خطر، کنترل اقدامات پلیس راهور و افزایش آمادگی هلال احمر و اورژانس در این جلسه مطرح و مصوب شد تا جلسه آینده نسبت به انجام این موارد حداکثر تلاش صورت گیرد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی هم با بیان اینکه استانداران را در این جلسه در جریان اهمیت رفع نقاط حادثه خیز قرار دادیم گفت: ما حدود هشتصد و هشتاد و هفت نقطه حادثه خیز در کشور داریم که که منجر به تصادفات فوتی و جری متعددی می‌شوند.

بذرپاش تاکید کرد: حدود ۲۰۰ نقطه را از طریق آشکارسازی نقاط یا بهبود مهندسی تا پایان سال و حتی روزهای ابتدایی سال آینده رفع خطر می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: از حدود ۲۹۰ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در کشور حدود هشت هزار کیلومتر مسیر حادثه‌خیز داریم که بیشتر در آن مناطق و مسیرها شاهد حادثه هستیم بهبود این مسیرها در دستور کار پلیس و سازمان راهداری در اسفند ماه قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها