أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۱۷۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۰۲ اسفند ۱۴۰۱
توقیف ۸۱ ‌شناور و بازداشت ۱۴۵ قاچاقچی؛
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: در شبانه‌روز گذشته در استان هرمزگان و بوشهر ۲ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط نیروهای مرزبانی در عمق دریا کشف شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، سردار احمدعلی گودرزی از اجرا طرح رعد 10 در کشور خبر داد و اظهار داشت: از 20 بهمن‌ماه طرح رعد 10 در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد و تاکنون 81 فروند شناور حامل کالای قاچاق کشف شد.

وی از الحاق شناورهای جدید به ناوگان مرزبانی خبر داد و بیان کرد: در این راستا شناورهای نیمه‌سنگین و سبک در اختیار دریابانی استان‌های جنوبی کشور قرار گرفته است.

فرمانده مرزبانی فراجا اضافه کرد: مرزبانی با استفاده از این تجهیزات نوین در اجرا طرح رعد 10 اقدامات مقابله با قاچاق را تشدید کرد.

گودرزی با بیان اینکه در یک هفته گذشته بیش از 7 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در اجرای طرح رعد 10 در کشور کشف شده است خاطرنشان کرد: در این راستا در شبانه‌روز گذشته در استان هرمزگان و بوشهر 2 میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط نیروهای مرزبانی در عمق دریا کشف شد.

وی ادامه داد: در کشف قاچاق عملیات گسترده‌ای در دریا همراه با تیراندازی توسط نیروهای مرزبانی انجام شد و تاکنون 145 قاچاقچی در یک هفته گذشته دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا از ادامه طرح رعد 10 در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح ضمن استفاده از نیروهای جوان و با تجربه از سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی که به دست توانای جوانان ایران اسلامی مانند رادارهای پیشرفته، دوربین‌های قوی برای پایش تصویری ساحل و عمق آبهای سرزمینی و اقتصادی کشور ساخته، استفاده شده است.

گودرزی با قدردانی از مشارکت مردم مرزنشین و ساحل‌نشین در اجرای مأموریت‌ها در برخورد با متخلفان از جمله قاچاقچیان تصریح کرد: موفقیت‌های یاد شده در اجرای طرح رعد 10 با مشارکت مرزنشینان انجام شده و با کانون تخلفات اقتصادی و کسانی که پول‌های بادآورده و ناصواب به دست می‌آوردند برخورد قاطع می‌شود.

وی با اشاره به کشف قاچاق امکاناتی که برای جوانان و خانواده‌ها مضر است گفت: در این راستا در اجرای این طرح، ضمن کشف سیگارهای الکترونیکی خطرناک و مضر برای سیستم بدنی انسان‌ها، انواع اقلام غیر قابل استفاده به دست آمده است.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه مأموران مرزبانی در کنار مردم قرار دارند و برای جلب رضایت مردم و خداوند متعال اقدامات خود را تشدید می‌کنند افزود: در ماه‌های پایانی سال اقدامات مرزبانی در برخورد با قاچاقچیان تشدید شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها