أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۱۸۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که یک فروند بالگرد جنگی رژیم صهیونیستی موقعیت بدر متعلق به مقاومت در اردوگاه الشاطئ در غرب غزه را با شلیک یک موشک مورد هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 23 فوریه 2023، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین موقعیت را در نقاط جداگانه در نوار غزه هدف قرار دادند.

به گزارش فلسطین الیوم، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دو موقعیت بدر در اردوگاه الشاطئ در غرب غزه  و عیسی البطرا در اردوگاه البریج را با چند موشک هدف قرار دادند.

به دنبال حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به چنین موقعیت در  نقاط مختلف نوار غزه ،  رزمندگان مقاومت فلسطین اقدام به تیراندازی با تیربار به سمت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی که وارد حریم هوایی غزه شده بودند، کردند.

این درحالی است که رسانه‌های فلسطین روز  چهارشنبه از یورش نظامیان رژیم اسرائیل به منطقه قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری خبر دادند که در نتیجه این یورش، درگیری مسلحانه‌ای بین این متجاوزان و مبارزان فلسطینی در این منطقه شکل گرفت.

خبرگزاری فلسطینی «صفا» گزارش داد که همزمان با این یورش، صدای انفجار مهیبی در نابلس شنیده شد و نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به بازار شرقی نابلس یورش بردند.

منابع محلی گزارش دادند، نظامیان رژیم اسرائیل در یورش امروز به منطقه قدیمی شهر نابلس، به سمت فلسطینیان تیراندازی کرده و بیش از 100 تن زخمی و 10 نفر از جمله یک کودک به شهادت رسیدند.

این جنایت  رژیم اشغالگر صهیونیستی در نابلس، واکنش گروه‌های مختلف فلسطینی را برانگیخت.

گروههای ملی و اسلامی در غزه اعلام کردند که پنجشنبه در سراسر غزه دست به اعتصاب خواهند زد و عزای عمومی اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها