کد خبر: ۵۲۱۸۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
استعفای آماتورگونه نکو و جدال برابر تیم چند ملیتی الهلال؛
تیم فوتبال فولاد خوزستان بدون سرمربی خود در شرایطی در مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان می‌رود که این تیم چند روز پیش برابر رئال‌مادرید به میدان رفته است و انگیزه بالایی برای صعود و برتری دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برد شیرین برابر الفیصلی عربستان در مرحله یک‌چهارم به دیگر نماینده این کشور خورد، با این تفاوت که نماینده ایران در شوک استعفای آماتورگونه سرمربی خود یعنی جواد نکونام فرو رفت و در آن سوی میدان الهلال که یکی از تیم‌های متمول و قدرتمند آسیا به شمار می‌رود بعد از بازی با رئال‌مادرید در فینال جام باشگاه‌های جهان با روحیه‌ای مضاعف در این میدان حاضر می‌شود.

الهلال که در سال‌های اخیر به لطف هزینه‌های گزاف تیمی چند ملیتی را تشکیل داده امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ برابر فولاد به میدان خواهد رفت، فولاد خوزستان در دو تقابل گذشته خود برابر الهلال موفق به کسب پیروزی نشده و باید دید در این جدال سخت و حساس نماینده ایران چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

هر چند آمار و ارقام از برد الهلال در این بازی حکایت دارد اما تیم‌های ایرانی بارها نشان داده‌اند در سختی‌ها بهتر نتیجه می‌گیرند و باید امیدوار بود فولادی‌ها الهلال را در این دیدار شکست دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها