کد خبر: ۵۲۲۲۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
در واکنش به مسمومیت مدارس دخترانه؛
امروز با پدیده مسمومیت در مدارس دخترانه روبرو هستیم که نشان می دهد ابر استراتژی های استحاله طلبان به سمت استراتژی های قشری کشیده شده است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، یک بررسی ساده در باره فتنه های کوچک و بزرگ رخ داده در کشور از دهه های 70 تاکنون بیانگر چند واقعیت غیرقابل انکار است که در این نوشتار ذیلا به آن اشاره خواهیم کرد:

1- رسانه ها خصوصا روزنامه های استحاله طلب از طلیعه داران فتنه گری در کشور بوده و همیشه یک پای قضیه هستند.

2- استراتژی فتنه گران به مرور زمان از رسانه به خیابان و بالعکس در حرکت بوده است.

3- بزرگترین هدف استحاله طلبان و براندازان در طول این چند دهه از سوداگری قدرت سیاسی و فشار از پایین و معامله از بالا با جمهوری اسلامی بوده است که در این وضعیت استحاله از درون و فروپاشی هدف نهایی ایشان بوده است.

4- طبقه اجتماعی هدف در میان ایشان ابتدا شامل اقشار متوسط رو به بالا بوده که بعدها بدلیل عدم مقبولیت و گستردگی نه چندان زیاد سمت و سو رو به اقشار متوسط رو به پایین نهاده شد . حتی از نظر جغرافیایی – مکانی نیز این تغییر را خود اذعان کرده و از خیابانهای مناطق بالای شهر به سمت پایین شهر تغییر جهت دادند.

5- نگاهی به سازمان دهندگان این جریان نیز نشان دهنده تغییرات زیادی در میدان و رسانه می باشد . به این معنا که با گذشت زمان رهبران اصلی استحاله طلب که از سیاست بازان شناخته شده بودند به مرور به سایه خزیده و نقش هدایتگری میدانی خود را به اقشاری مانند : سلبریتی های هنری، ورزشی و فرهنگی گه در طول زمان یارگیری کرده بودند سپردند.

6- لحن و فحوای کلام و رفتار این جماعت نیز با گذشت زمان تندتر و آشکارتر خود را به رخ می کشد. اگر روزی در پشت امام راحل ره و انقلاب اسلامی پنهان شده و خود را وفادار به آرمان ها نشان می دادند امروز براحتی سخن از رابطه با آمریکا ، آتش نزدن پرچم، مذاکره مستقیم با آمریکا، بازگشایی سفارت خانه کشورهای غربی و خصوصا آمریکا، موضوع حجاب، فراخوانی به اتحاد در مقابل حکومت و.... می کنند.

در یک کلام باید اذعان کرد که دشمن در یک جنگ هیبریدی وارد شده است. جنگی در تمامی ابعاد که با سرمایه فتنه های گذشته وارد میدان شده است ، زن و مرد و پیر و جوان در این جنگ آماج حملات هستند در تمامی ابعاد آن. از جمله: بهانه های حقوق بشری/ حمله به مراکز دینی - مذهبی/ تشدید تهدیدات و تحریم های سریالی/ حمایت تمام قد از عناصر ضد انقلاب و اپوزیسیون داخل و خارج کشور/ترور دانشمندان هسته ای و سیاسی - نظامی کشور/پررنگ شدن نقش میدانی سلبریتی ها در بخش های مختلف/ ایجاد جو شدیدا روانی با استفاده از شایعه پراکنی و سیاه نمایی وضع موجود/ و.....

و بالاخره بعد از عبوز از تمامی این مراحل که با شکست مواجه شد امروز با پدیده مسمومیت در مدارس دخترانه روبرو هستیم که نشان می دهد ابر استراتژی های استحاله طلبان به سمت استراتژی های قشری کشیده شده است به این معنا که برای ایجاد تنش های اجتماعی به این نتیجه رسیده اند که باید اخلال در امنیت ایران را از کوچکترین واحد اجتماعی یعنی خانواده آغاز کرده و از این طریق امواج آنرا به کل جامعه سرایت دهند. لذا ادامه این روند در اشکال دیگر نیز دور از انتظار نخواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها