يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۲۲۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
تیم فوتبال لیورپول توانست شیاطین سرخ را با ۷ گل تحقیر کند.

به گزارش پایگاه 598، در مهمترین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم های لیورپول و منچستر یونایتد ساعت ۲۰ شب گذشته در آنفیلد به مصاف هم رفتند که شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند با ۷ گل مهمانشان را شکست دهند تا یکی از بردهای بزرگ تاریخ خود را به ثبت برسانند.

این در حالی بود که تن هاخ دنبال تداوم روند خوب خود با منچستر بود و از طرفی یورگن کلوپ هم که نتایج خوبی در روزهای گذشته با لیورپول کسب کرده بود دنبال این بود با برد در این دیدار کمی خاطرات بد ماه‌های اخیر را برای هوادارانش جبران کند.

این دیدار در دقایق ابتدایی پایاپای دنبال شد. یکبار تیم میهمان میرفت تا دروازه دخیا را باز کند اما لیساندرو مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقیقه ۴۲ هم شیاطین سرخ توسط کاسمیرو به گل رسیدند اما داور این گل را آفساید اعلام کرد.

اما در چهل و چهارمین دقیقه بازی گاکپو روی یک حرکت زیبا و پس از دریبل واران دروازه شیاطین سرخ را باز کرد تا گل نخست بازی به ثمر برسد تا برد خفیفی در نیمه نخست به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید:
فیلم/ خلاصه دیدار لیورپول ۷ -۰ منچستریونایتد

در شروع نیمه دوم اما لیورپول کاملا نبض بازی را در دست گرفت.

در سومین دقیقه این نیمه داروین نونیز گل دوم تیمش را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد باز هم گاکپو گلزنی کرد تا سند این برد امضا شود.

این اما پایان کار نبود و محمد صلاح دو بار دیگر، نونیز یکبار، رابرت فرمینو هم یکبار به دخیا گل زدند تا این برد تاریخی برای کلوپ و یارانش رقم بخورد و تن‌هاخ و شاگردانش در آنفیلد تحقیر شوند.

با این نتیجه لیورپول ۴۲ امتیازی شد و توانست رتبه پنجم جدول بالا بیاید.منچستر هم با ۴۹ امتیاز در رده سوم جدول ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها