کد خبر: ۵۲۲۴۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
دم خروس رسانه صهیونیستی - سعودی بیرون زد؛
مدت زمانی است گردانندگان رسانه دروغ پرداز سعودی اینترنشنال مدعی حمایت از ملت ایران بوده و ریشه دشمنی با ایرانیان را سیاسی و حکومتی عنوان می کنند در حالیکه ماهیت ضد مردمی آن ها هر روز عیان تر می شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سراج24؛ فلسفه وجودی رسانه های فارسی زبان مخالفت و دروغ پراکنی ضد دین، انقلاب و جمهوری اسلامی است اما همواره در ظاهر خود را حامی و دلسوز مردم ایران جلوه می دهند تا از این طریق، باب اعتماد را بین آحاد مردم ما مفتوح نگاه دارند غافل از اینکه هر چه از عمر منحوس این رسانه های معاند و دروغ پراکن می گذرد ماهیت پلید و ضدمردمی آنها بیشتر هویدا می شود.

تشویق جوانان به آشوب، اغتشاش، ایجاد ناامنی، رفتارهای تروریستی، آتش زدن، آموزش رفتار مجرمانه و ضدانسانی و غیرقانونی از جمله فعالیت های غیرمتعارف و غیراصولی است که رسانه های فارسی زبان در آمریکا و انگلیس و سایر کشورهای معاند علیه نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی دارند و در این بین رسانه سعودی - صهیونیستی ایران اینترنشنال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست.

سابقه دروغ افکنی، شایعه پردازی و فتنه انگیزی های این رسانه جیره خوار و مزدور از ابتدای تأسیس تا کنون بر همگان روشن بوده و هر از گاهی مستندات معتبر افشاشده از واقعیات، علاوه براینکه دروغ های آشکارشان را برملا می کند، ماهیت ضدبشری و ضدایرانی و مردم ستیزانه آنها را برای آحاد مردم فهیم ایران هویداتر می نماید. 

در فتنه ای که با طراحی اتاق فکر و مثلث شوم غربی - سعودی - عبری در ماه های اخیر با آن مواجه بودیم، آشکارا نقش رسانه های معاند و مردم ستیزی مثل سعودی اینترنشنال را ملاحظه کردیم. اوج وقاحت آنها از اقدامات ساختارشکن و حمایت شان از قاتلان و تروریست ها با دروغ های پی در پی و شایعه پراکنی های مداوم در فریب اذهان برخی جوانان بی اطلاع از واقعیت اثر داد و باعث رقم خوردن جنایاتی شد که دل هر انسانی را به درد می آورد. البته حاصل این همه فتنه و آتش افروزی چیزی جز شکست و اضمحلال برای طراحان توطئه و آل نجس صهیون و سعود در بر نداشت اما آنچه مسلم است دروغ بزرگ حامی مردم ایران بودن را که توسط این رسانه ننگین مطرح می شد، برملا و آشکار گردانید. 

چندی پیش صهیونیست های رذل، جشن پوریم را به مناسبت قتل عام 80 هزار زن و مرد و کودک ایرانی در سالیان گذشته برگزار می کردند که ناگهان در بین شادی مستانه این خوک صفتان، سروکله رسانه سعودی ایران اینترنشنال پیدا شد و با انجام مصاحبه با نتانیاهوی جلاد خود را در شادی ایرانی کشان آنها شریک کردند! 

حال سئوال این است که اهالی جیره خوار این رسانه مردم فهیم و بابصیرت و هوشمند ایران را چه فرض می کنند؟ آیا ادعای ایرانی دوستی و دلسوز بودن برای مردم و صدای مردم ایران بودن با مشارکت در جشن و پاکوبی دشمنان مردم ایران توجیهی دارد؟ آیا نه این است که آل سعود و آل صهیون و هر آنکه مزدور آنهاست، هویتی ضدمردمی و ضد ایرانی دارد؟!

حقیقت این است که این جماعت پلید نه مخالف سیاسی با حکومت ایران و جمهوری اسلامی، بلکه تشنگان به خون یکایک مرد و زن و کودک و پیر و جوان این سرزمین بوده و با اصل هویت ایرانی مشکل دارند.

ما ایرانی ها در مقابل افشای دروغی که لو رفته مثل زیبایی داریم که می گوید: دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس(ع) را؟

توئیت های زیر واکنش های جالب برخی کاربران فضای مجازی به دروغ گویی و پلیداندیشی این مدعیان پوچ و دروغگو است:

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها