أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۲۵۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
مجری مشهور قدیمی‌ترین برنامه فوتبالی به کار خود باز می‌گردد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس،‌ گری لینه‌کر مجری مشهور برنامه فوتبالی Match of the Day شبکه بی‌بی‌سی که پس از انتقاد از سیاست‌های مهاجرتی لندن از این برنامه کنار گذاشته بود، پس از عذرخواهی شبکه دولتی انگلیس، به کار بازخواهد گشت.

پس از اقدام بی‌بی‌سی علیه لینه‌کر، کارشناسان، گزارشگران و بازیکنان لیگ برتر انگلیس حضور در این برنامه و همکاری با آن را تحریم کردند و بی‌بی‌سی مجبور شد خلاصه بازی‌های این هفته لیگ جزیره را بدون مجری، کارشناس و حتی گزارشگر پخش کند.

شبکه «اسکای نیوز» خبر داد که بی‌بی‌سی از لینه‌کر عذرخواهی خواهد کرد و برنامه شنبه MOTD با حضور آقای گل جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک پخش خواهد شد.

لینه‌کر، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه‌های لسترسیتی و بارسلونا پس از مقایسه سیاست‌های مهاجرتی دولت محافظه‌کار انگلیس با سیاست‌های آلمان نازی در دهه ۱۹۳۰ با فشار دولت از این برنامه کنار گذاشته شد. اقدامی که اهالی فوتبال، سیاستمداران حزب مخالف کارگر و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به انتقاد از ادعای بی‌بی‌سی درباره آزادی بیان وا داشت.

 این برنامه برای اولین بار در ۲۲ آگوست ۱۹۶۴ پخش شد و طولانی‌ترین برنامه تلویزیونی فوتبال در جهان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها