أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۲۲۵۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
سخنگوی شهرداری تهران گفت: فرآیند ثبت نام طرح ترافیک برای خبرنگاران و کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۲ از ۲۱ اسفندماه سال جاری آغاز شده و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به آغاز ثبت نام طرح ترافیک ۱۴۰۲ خبرنگاران گفت: فرآیند ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران و کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۲ از ۲۱ اسفندماه سال جاری آغاز شده و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

سخنگوی شهرداری پایتخت با بیان اینکه اصحاب رسانه مانند هر سال با مراجعه به سامانه «تهران من» می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، به ذکر جزئیات و نحوه انجام این درخواست پرداخت و ادامه داد: خبرنگاران باید پس از ورود به این سامانه و کلیک بر روی بخش نام و نام خانوادگی، وارد قسمت «خبرنگار هستم» شده و پس از آن مدارک هویتی، معرفی نامه، بیمه خبرنگاری یا ۱۰ اثر خود را در این قسمت بارگذاری کنند.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران افزود: همچنین اصحاب رسانه و متقاضیان باید در سامانه جامع رسانه‌های کشور e-resaneh.ir ثبت نام شده باشند.
او تاکید کرد: به منظور تسریع در فرآیند صدور کارت بلیت خبرنگاری، اهالی رسانه فقط می‌توانند یا برای طرح ترافیک و یا برای کارت بلیت خبرنگاری ثبت نام کنند.

به گفته محمدخانی به افرادی که ثبت نام طرح ترافیک انجام دهند، اما سهمیه این طرح از سوی رسانه محل کارشان به آنها تخصیص داده نشود، به صورت خودکار کارت بلیت خبرنگاری تعلق می‌گیرد.

سخنگوی شهرداری تهران در پایان گفت: سهمیه‌ طرح ترافیک خبرنگاری سال جاری تا زمان پایان تخصیص سهمیه‌های سال ۱۴۰۲ اعتبار خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها