أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۲۲۸۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا:
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از فوت ۱۷۶ نفر در چهار روز نخست سفرهای نوروزی در کشور خبر داد و گفت: براساس جدیدترین آمارهای طرح نوروزی از ابتدای طرح از ۲۴ تا ۲۷ اسفند این تعداد مرگ به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد شیرانی درباره آمارهای مربوط به طرح نوروزی اظهار داشت: در این بازه زمانی، ۱۸ هزار و ۴۹۴ مورد تصادف خسارتی و سه هزار و ۹۲ مورد تصادف جرحی نیز در جاده‌های مواصلاتی کشور رخ داده است.

به گفته وی، از ابتدای اجرای طرح نوروزی از ۲۴ تا ۲۷ اسفند همچنین چهار هزار و ۱۱۶ نفر از هموطنان به دلیل وقع تصادف جاده‌ای مصدوم و مجروح شدند.

وی تعداد تصادف فوتی در این مدت را ۱۵۱ فقره عنوان کرد و ادامه داد: براثر وقوع این تعداد تصادف در جاده‌ای کشور ۱۷۶ نفر از هموطنان تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.

سرهنگ شیرانی درباره تعداد بیشترین تردد استانی نیز توضیح داد و گفت: در استان‌های تهران، مازندران، البرز، فارس و اصفهان در این مدت به ترتیب بیشترین تردد استانی در این ایام تعطیلات نوروزی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کمترین تردد استانی نیز مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام و کهکیلویه و بویراحمد بوده است، افزود: بیشترین وقوع تصادفات فوتی در استان‌های خراسان رضوی، فارس، کرمان، سیستان بلوچستان و اصفهان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها