أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۲۲۸۴۸
زمان انتشار: ۰۲:۲۴     ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
ولادیمیر پوتین در دیدار امروز دوشنبه خود با شی جینپینگ در مسکو اعلام کرد موضع چین در موضوعات بین‌المللی متوازن و مناسب بوده است.

به گزارش پایگاه 598، ایسنا به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه امروز در کاخ کرملین و استقبال از شی جینپینگ، همتای چینی‌اش گفت که از طرح چین برای حل جنگ و اوضاع اوکراین مطلع است و با احترام به این طرح، همیشه برای مذاکره آماده است.

پوتین هم‌چنین انتخاب مجدد شی را به عنوان رییس جمهور چین تبریک گفت.

رییس جمهوری چین هم تاکید کرد دو طرف باید رابطه نزدیکی با هم داشته باشند.

وی عنوان داشت که روسیه تحت ریاست پوتین از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده است و مطمئنا مردم روسیه از انتخاب مجدد پوتین در انتخابات سال آینده حمایت خواهند کرد.

در همین حال پوتین با تمجید از اقتصاد چین، حکومتداری چینی را از دیگر کشورها موثرتر دانست. به گفته رییس جمهوری روسیه "چین یک سیستم بسیار موثر برای توسعه کشور و قدرتمند کردن آن به وجود آورده است. این نظام از کشورهای دیگر موثرتر است."

پوتین اظهار کرد چین و روسیه اهداف و وظایف مشترک و بین‌المللی زیادی دارند.

رییس جمهوری روسیه هم‌چنین تاکید کرد که طرح صلح ۱۲بندی چین برای جنگ اوکراین را با دقت مطالعه و بررسی کرده است و افزود که دو کشور «فرصت گفت‌وگو بر سراین موضوع» را طی سفر شی خواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها