أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۳۲۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
منابع خبری از حمله جنگنده‌های اسرائیلی به اطراف دمشق و مقابله پدافندی ارتش سوریه با موشک‌های شلیک شده خبر دادند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی، این بار صهیونیست‌ها اهدافی در حومه دمشق را هدف قرار دادند.

منابع خبری سوریه گزارش دادند که دقایق اولیه بامداد امروز (سه‌شنبه) صدای چند انفجار مهیب در اطراف دمشق شنیده شده است.

در همین حال،  خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» در این باره گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های اسرائیلی مقابله کرده است.

به نوشته روزنامه الوطن سوریه، موشک‌های اسرائیلی جنوب شرق پایتخت و فرودگاه بین المللی دمشق را هدف قرار دادند که پدافند هوایی بیشتر موشک‌های شلیک شده را سرنگون کرده است.

یک منبع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که همزمان با حمله دمشق، یک سایت راداری و تاسیسات پدافندی ارتش سوریه در منطقه تل الحصن استان «السویدا» هدف قرار گرفته است.

برخی منابع خبری از شهادت و مجروح شدن چند نفر در تجاوزات بامداد امروز رژیم صهیونیستی خبر داده و تأکید کردند که تعداد زیادی آمبولانس و خودروی امدادی در حال حرکت به سمت فرودگاه بین‌المللی دمشق هستند.

برخی منابع دیگر می‌گویند که در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به کارخانه شیشه‌سازی در الکسوه واقع در حومه دمشق، دست‌کم یک غیرنظامی به شهادت رسیده است.

 وزارت دفاع سوریه  در بیانیه‌ای اعلام کرد که «00:15 بامداد سه شنبه، دشمن صهیونیست با شلیک چند موشک از سمت جولان اشغالی، یک پایگاه در حومه دمشق را هدف قرار داد».

در ادامه این بیانیه آمده است: «پدافند هوایی ما موشک‌ها را رهگیری و بیشتر آنها را ساقط کرده است. این حمله به شهادت دو غیرنظامی و بر جای گذاشتن خسارات مادی منجر شده است».

سحرگاه یکشنبه گذشته نیز رژیم صهیونیستی اهدافی را در استان حمص سوریه از سمت شمال شرق بیروت، هدف حملات موشکی قرار داد که به زخمی شدن 5 سرباز منجر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها