أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۳۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
مدیران فوتبال عربستان سعودی برای جذب آقای خاص به سیم آخر زد‌ه‌اند و پیشنهادی به او داده‌اند که نظیر آن سابقه نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از تسنیم، نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا مدعی شد که ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم از عربستان سعودی پیشنهاد کار دارد.

طبق گزارش نشریه چاپ رم، پیشنهاد ارائه شده از سوی یکی از دو باشگاه النصر (تیم کریستیانو رونالدو) یا الاهلی است و حتی این امکان وجود دارد که آقای خاص از نیمکت تیم ملی عربستان سردرآورد. پیشنهادی هم که سعودی‌ها برای وسوسه کردن مورینیو در نظر گرفته‌اند یک قرارداد دو ساله با حقوق 60 میلیون یورو در سال است.

اگر ادعای کوریره صحت داشته باشد، مورینیو در صورت قبول این پیشنهاد به پردرآمدترین سرمربی تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد. در حال حاضر رکورد بیشترین حقوق پرداختی برای یک مربی فوتبال به نام دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید است که کمتر از 24 میلیون یورو در سال خالص دریافتی دارد.

 نشریه ایتالیایی جزئیات بیشتری هم درباره این پیشنهاد منتشر کرده از جمله اینکه عربستانی‌ها دست آقای خاص را برای قطع همکاری پس از یک سال یا تمدید قراردادش تا جام جهانی 2026 باز گذاشته‌اند. ظاهراً مورینیو موضوع را با دستیارانش در میان گذاشته و همراه با آنها در حال بررسی این پیشنهاد است هرچند به نظر می‌رسد که با وجود این پیشنهاد نجومی، اولویت آقای خاص ادامه دادن به کارش در سطح اول فوتبال اروپا باشد. او تا سال 2024 با رمی‌ها قرارداد دارد و بابت هدایت این تیم سالانه 7 میلیون یورو حقوق خالص می‌گیرد.

ماندن یا نماندن مورینیو پس از فصل جاری مشخص نیست. خانواده فردکین به عنوان مالکان باشگاه رم هنوز اظهارنظری درباره تمایل خود برای تمدید قرارداد آقای خاص انجام نداده‌اند و از این رو همه چیز به نتایج و دستاوردهای جالوروسی در پایان فصل بستگی خواهد داشت. مورینیو که فصل گذشته با قهرمان کردن رم در لیگ کنفرانس اروپا اولین جام اروپایی رمی‌ها را برای آنها به ارمغان آورد، امسال هم تیمش را در کورس قهرمانی برای یک تورنمنت اروپایی بزرگتر، لیگ اروپا نگه داشته است و علاوه بر آن در زمره مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سری A است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها