کد خبر: ۵۲۳۳۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
بعد از پیروزی استقلال؛
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد این تیم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شدت از مدیرعامل باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: فتح الله زاده نباید در تلویزیون علیه مربی و بازیکنان صحبت می‌کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، ریکاردو ساپینتو بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: هفته بسیار بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. یکی از سخت‌ترین هفته‌های زندگی من بود.

وی افزود: ما یک مدیرعامل داشتیم که از باشگاه استعفا داد و برگشت. نمی دانم چرا برگشت ولی اولین چیز بعد از این اتفاق، آوردن چیزهای خوب است. شاید حل کردن بعضی از مسائل برای تیم باشد تا شاید بتوانیم به لیگ قهرمانان آسیا برگردیم. هنوز این مشکل را داریم. اولین کاری که باید انجام بشود حل شدن مشکلات است نه اینکه در تلویزیون علیه مربی و بازیکنان صحبت بشود.

سرمربی استقلال تاکید کرد: من از این موضوع شوکه شدم. تاحالا چنین مدیرعاملی را ندیده ام. هیچ وقت در جمع و در رسانه ها اسمی از فتح الله زاده نیاوردم. هیچ وقت نگفتم مشکلاتی که هست همه برای فتح الله زاده است. من این احتیاط را داشتم که بگویم این مشکلات را از زمان های گذشته داشتیم و یک نفر باید حل کند. نگفتم تقصیر فتح الله زاده یا یک شخص دیگر است ولی یک نفر باید اینها را حل می کرد.

ساپینتو خاطرنشان کرد: سه ماه منتظر ماندم قبل از اینکه درباره اش صحبت کنم. من بعد از بازی با فولاد حرف زدم چون بازی ها سه هفته متوقف شده بود. این را در جمع گفتم که من و کادر فنی و حتی راننده من و کادر فنی پولی دریافت نکرده اند و مشکل داشتند. خواهش کردم مشکلات را برطرف کنند ولی تا الان حل نشده است.

وی در ادامه انتقاداتش از مدیرعامل استقلال گفت: این مهمترین مشکل ما در حال حاضر است چون ایشان راجع به قرارداد شخصی من بدون اجازه من در عموم صحبت کرد. قرارداد من محرمانه است. نمی توانم راجع به قراردادم بدون اجازه ایشان صحبت کنم. این باور نکردنی است. مشکلم چیزی نیست که پرداخت کرده؛ مشکل چیزی است که باید پرداخت می شده است. الان باید پنج ماه حقوقم را دریافت کنم. تا الان هم باید پاداش ها سه برابر بیشتر از آنچیزی که بوده پرداخت می شده است. الان هم باید بیشتر می گرفتم. مشکل این است که به جای اینکه آرامش و راه حل وجود داشته باشد، به بقیه شلیک کرده است. اگر می دانستم آن برنامه تلویزیونی برگزار می شود، می رفتم و صحبت می کردم. اگر چیزی قرار بر حل شدن است باید در داخل خانواده حل بشود نه اینکه در عموم راجع به آن حرف بزنیم.

سرمربی استقلال سپس لحظاتی صحبت هایش را قطع کرد. خبرنگاران از ساپینتو خواستند درباره بازی هم صحبت کند که سرمربی استقلال اعلام کرد هنوز حرفهای قبلی اش تمام نشده است. او مجدداً افزود: خوشبختانه بازیکنانم بسیار متحد هستند و تمرکزشان را از دست ندهند. بچه‌های تیم مبارز و قهرمان هستند. آنها احترام، حمایت و تشویق ما را نیاز دارند. با این بازیکنان کار می‌کنم و ستاره‌هایی هستند که زندگی‌شان را در زمین می‌گذارند.

ساپینتو همچنین به صحبت های پدر و مادرش اشاره کرد و گفت:  والدین عزیز من می گفتند "اگر دلیلی داری که باید پول کسی را بپردازی ولی نمی‌توانی باید فروتن باشی. باید سعی کنی و راه‌حل پیدا کنی و نباید ارتباط را خراش بدهی". امروز دوباره پیروزی فوق‌العاده مهم بدست آوردیم. با وجود مشکلات بسیار زیاد می‌جنگیم.  امیدوارم آقای مدیرعامل یا یک نفر بتواند آرامش را به تیم بیاورد و مشکلات را برطرف کند. این چیزی است که نیاز داریم، به خاطر اینکه مشکل داخل تیم نیست و بیرون است. ما دو جام داریم که باید برای آن بجنگیم. پنج فینال داریم و باید در آرامش باشیم.

وی همچنین دیدار با آلومینیوم را «هیجانی» توصیف کرد و گفت: باید هیجان و احساسات بازیکنان استقلال را کنترل می کردم تا با آرامش و انرژی بجنگند. بین دو نیمه بازیکنان متوجه شدند که فرصت برای پیروزی داریم. فرصت های زیادی داشتیم و اگر دو یا سه گل دیگر می زدیم دقایق پایانی تحت فشار قرار نمی گرفتیم.  به بازیکنانم افتخار می‌کنم که ایستادند. فراموش نکنید استقلال سه سال در اراک نبرده بود و آلومینیوم مدت‌ها نباخته بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها