أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۵۹۹
زمان انتشار: ۱۵:۵۵     ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران، چهارشنبه بیست‌وسوم فروردین، برابر با ۲۱ رمضان، مصادف با شهادت حضرت علی(ع) و جمعه بیست‌وپنجم فروردین به مناسبت روز قدس، تعطیل هستند.

به گزارش پایگاه 598، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امیرالمومنین، حضرت علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان تهرانی در شب‌های پرفیض و برکت قدر اعلام کرد: به منظور شرکت کارکنان و کارگران میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در مراسم لیالی قدر و سوگواری آن امام رئوف و حضور در راهپیمایی روز قدس، چهارشنبه و جمعه بیست و سوم و بیست و پنجم فروردین، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل هستند.

براساس این گزارش، شهروندان می‌توانند مایحتاج روزانه خود را امروز، سه‌شنبه بیست و دوم فروردین و پنج‌شنبه بیست و چهارم فروردین، از ساعت 8 صبح تا 19 عصر از میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تهیه و خریداری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها