أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۳۷۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
شهرداری تهران در حال آماده سازی مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، جهت برگزاری نماز عید سعید فطر است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، شهرداری تهران در حال آماده سازی مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، جهت برگزاری نماز عید سعید فطر است.

نظافت و پاکسازی صحن اصلی، پارکینگ‌های ضلع شمال و سقف شبستان اصلی و بلوار یاس خیابان‌های پیرامون (قنبر زاده)، جمع آوری ضایعات، جمع آوری زباله بطور مرتب و روزانه، نگهداشت محوطه مصلی امام خمینی (ره) به صورت شبانه روزی تنها بخشی از اقدامات اجرا شده از سوی شهرداری منطقه ۷ بوده است.

شستشوی تمامی المان‌های شهری و ترافیکی و جداول و شستشوی تجهیزات مورد استفاده در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با استفاده از یک دستگاه تانکر آب، پنج دستگاه واتر جت، دو دستگاه خاور حمل زباله و دو دستگاه خاور یک دستگاه باب کت و یک دستگاه جرثقیل از دیگر فعالیت‌هایی بود که اجرا شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها