يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۱۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
منابع صهیونیستی:
منابع عبری زبان از سقوط یک پهپاد متعلق به ارتش رژیم‌صهیونیستی در سوریه خبر دادند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فلسطین الیوم، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم‌صهیونیستی گزارش داد که اخباری در خصوص سقوط یک پهپاد متعلق به ارتش این رژیم در سوریه منتشر شده است.

هنوز مقامات رژیم‌صهیونیستی و یا رسانه‌های سوریه به این خبر واکنش نشان نداده و جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده است.

چند هفته قبل نیز رسانه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، گزارش داده بود که ارتش رژیم‌صهیونیستی اعلام کرد که یک فروند پهپاد متعلق به این رژیم، سرنگون شده است.

بر اساس اعلام این رسانه صهیونیستی، پهپاد مذکور در خاک سوریه سرنگون شده بود.

پهپادهای جاسوسی رژیم‌صهیونیستی در حالی در حریم هوایی سوریه جولان می‌دهند جنگنده‌های ارتش این رژیم بارها مناطق مختلف سوریه را هدف حملات تجاوزکارانه خود قرار داده‌اند.

دولت سوریه نیز بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

این در حالیست که پدافند ارتش سوریه همواره با هوشیاری، اکثر حملات هوایی رژیم‌صهیونیستی را خنثی کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها