کد خبر: ۵۲۴۲۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
این شعار برندی جدید در عرصه پوشاک و تجهیزات سفر است که به تازگی در ایران و شهر تهران پا به عرصه ظهور گذاشته که «کیپ تا کیپ » نام دارد .

رپرتاژ/ نام آن براساس هویت جستجوگری و  به این دلیل که اکثر محصولات آن در خود محصول جمع و کوچک میشود ! و براساس دو  ویژگی کارآمد بودن و کم جا بودن  شکل گرفته است . خلاقیتی که در تمامی محصولات آن به چشم میخورد و نام آن را برازنده میکند.

اگر میخوای کاری رو انجام بدید ، بهترینشو انجام بده!

«کیپ تا کیپ برای کسانی که به دنبال جستجوگری و کشف طبیعت در زندگی خود هستند با الهام گرفتن از ذات کاربردی و هوشمند طراحی شده است.»
این موضوع در سبک زندگی افراد ماجراجو و اهل سفر های چالشی باعث تحولی بزرگ شده است چراکه همیشه دغدغه آنها داشتن تمام وسایل مورد نیاز شأن بوده که بدلیل کمبود فضا این امکان میسر نبود اما با کوچک و جمع شدن محصولات و در نتیجه حمل و نقل آسانتر این امکان بصورت هوشمندانه ای طراحی و تولید شده است .

اگر میخوای کاری رو انجام بدید ، بهترینشو انجام بده!

در این محصولات کاملا ایرانی علاوه بر کیفیت تولیدات به عنوان بخش جدایی ناپذیر به جزئیات هر محصول با توجه به شرایط استفاده از آن توجه ویژه ای شده است که آن را از دیگر رقبای داخلی و خارجی متمایز مینماید. 
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به درگاه اینترنتی آن سر بزنید یا از صفحه اینستاگرام آن دیدن کنید.

اگر میخوای کاری رو انجام بدید ، بهترینشو انجام بده!

امید است با حمایت های مردمی و دولتی از این برند نوپا و جوان راهی برای رشد و در نتیجه صادرات محصولات در کشورهای مختلف باز شود تا بتوان از این پتانسیل هم در داخل و هم در خارج از مرزهای کشور عزیزمان استفاده نمود و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رونق و پیشرفت در تولید، این برند نیز در زمره تولیدکنندگان و صادرکنندگان این نوع کالاها قرار گیرد.

اگر میخوای کاری رو انجام بدید ، بهترینشو انجام بده!

در پایان آرزو میکنیم به جوانان کشور عزیزمان که در جهت ارتقای سطح علمی در صنعت پوشاک ورزشی و ماجراجویی توجه ویژه ای شود تا با جلوگیری از هدر رفت منابع ارزی و قاچاق کالا  و همچنین اتکا به نیروهای بومی و اشتغال زایی زمینه برای توسعه و پیشرفت در این حوزه فراهم گردد.

«کیپ تا کیپ» برند خاص ایرانی در عرصه پوشاک و تجهیزات سفر

برای خرید و مشاهده محصولات به آدرس http://www.kiptakip.com مراجعه کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها