کد خبر: ۵۲۴۲۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فراجا در این استان، یکی از اوباش مسلح که با ایجاد رعب و وحشت باعث برهم زدن نظم و امنیت شهروندان در منطقه حصارک کرج شده بود، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه 598، روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار "حمید هداوند" اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اوباشی گری و ایجاد رعب و وحشت توسط یکی از اراذل منطقه حصارک کرج ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرجا در استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش های بی وقفه و انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی مخفیگاه متهم در شهر کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به انجام قدرت نمایی با سلاح و ایجاد رعب و وحشت در منطقه حصارک اعتراف کرد.

هداوند خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. سردار هداوند در پایان ضمن هشدار به اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس در بحث امنیت مردم با احدی مماشات نخواهد کرد.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی با ارائه چک بی محل در البرز

دستگیری اوباش مسلح در البرز

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: شخصی که با دادن چک بی محل برای خرید آهن آلات، اقدام به کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی کرده بود ، دراین استان دستگیر شد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" اظهار کرد : در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با روش خرید آهن آلات با چک بی محل، بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان واگذار شد.

وی افزود: بررسی اولیه کاراگاهان حاکی از این بود که یکی از کلاهبرداران سابقه دار و حرفه ای با چرب زبانی و انجام روش های متقلبانه در ابتدا با چند مرحله خرید آهن آلات از مالباخته و وصول چک هایش اعتماد او را جلب و در مرحله آخر با دادن یک فقره چک بی محل اموالی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را کلاهبرداری کرده است.

وی اضافه کرد: در ادامه علی رغم حرفه ای عمل کردن متهم و جابجایی دائم نامبرده در استان‌های مختلف کشور، در نهایت مخفیگاه او در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

نادربیگی خاطرنشان کرد که متهم در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی از مالباخته اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد: کسبه محترم در خرید و فروش های چکی، حتماً از اصالت چک و سوابق صادر کننده چک اطمینان حاصل کنند.

شناسایی کارگاه تولید اوراق دولتی جعلی

دستگیری اوباش مسلح در البرز

سرپرست پلیس آگاهی استان از شناسایی یک کارگاه تولید اوراق دولتی جعلی و کشف تعداد قابل توجهی از این اوراق خبر داد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: با اقدامات اطلاعاتی اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان یک کارگاه تولید اوراق دولتی جعلی شناسایی شد.

وی افزود: در بازرسی از این کارگاه تعداد قابل توجهی مبایعه نامه فروش، قرارداد اجاره نامه و سایر اوراق دولتی جعلی کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق خودرو در کرج

دستگیری اوباش مسلح در البرز

رییس پلیس کرج از دستگیری سارق بعنف خودرو در این شهرستان خبرداد وگفت: ماموران کلانتری ۱۳باهنر کرج طی ماموریت ویژه بر دستگیری سارق بعنف خودرو توانستند طی یک عملیات ضربتی سارق را بایک دستگاه خودرو پراید سرقتی دستگیر کنند.

سرهنگ "پیمان گودرزی " اظهار کرد: سارق در اظهارات خود اذعان کرده که طی چند روز گذشته اقدام به سرقت ۲ دستگاه خودرو ال ۹۰ و پراید درمناطق مختلف کرج کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در سوابق سارق سرقت چند خودو نیز وجود دارد که به آن ها نیز اعتراف کرده است.

وی گفت: طرح مبارزه جدی با سرقت با دستور فرمانده فراجا آغاز شده و تا حصول اهداف پیش بینی شده که همان ارتقای امنیت اجتماعی است ، ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها