أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۲۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
یک چهارم نهایی جام حذفی؛
تیم فوتبال استقلال تهران در اولین گام بعد از شکست در دربی امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف پارس جنوبی می‌رود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور در حالی از امروز شنبه نهم اردیبهشت ماه با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود که همچنان حال و هوای دربی صدم در اردوی سرخابی‌های پایتخت وجود دارد.

استقلال پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس به رتبه سوم جدول لیگ برتر سقوط کرد تا حالا برای بازگشت اعتماد به نفس و انگیزه لازم چاره‌ای جز بردن تیم دسته اولی پارس جنوبی جم نداشته باشد.

پارسی‌ها که تصمیم به تغییر سرمربی خود گرفتند بالاخره با امید روانخواه توانستند طعم پیروزی در لیگ دسته اول را با پیروزی دو بر یک مقابل استقلال ملاثانی بچشند تا حالا با شارژ مالی مدیران این باشگاه آماده تقابل با استقلال شوند.

روانخواه که در دو دربی با پیراهن استقلال توانست به پرسپولیس گل بزند به خوبی می‌داند روحیه و تمرکز استقلالی‌ها همچنان تحت تأثیر شکست در دربی اخیر است. از این رو بهترین فرصت میزبانی در جم را در اختیار دارد تا با خلق شگفتی دیگری باعث حذف استقلال شود.

این در حالی است که ریکاردو ساپینتو با استقلال همچنان شانس کسب قهرمانی در هر دو جام حذفی و لیگ برتر را دارد و برای بازگشت به مسیر موفقیت دغدغه‌ای جز پیروزی مقابل تیم دسته اولی پارس جنوبی جم ندارد.

عارف غلامی مدافع استقلال در آستانه بازی با پارس جنوبی درخواست مرخصی از جمع آبی‌ها را کرد که با موافقت ساپینتو روبرو شد. همچنین علیرضا رضایی دروازه بان دوم استقلال نیز بدون اینکه باشگاه دلیلی را بگوید به جم نخواهد رفت. کوین یامگا نیز به دلیل آسیب دیدگی غایب خواهد بود تا استقلالی‌ها چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب خود نداشته باشند.

دومین دیدار امروز جام حذفی نیز بین یک تیم دیگر از لیگ دسته اول و لیگ برتر برگزار می‌شود. استقلال ملاثانی در حالی میزبان هوادار تهران است که ساکت الهامی نتوانسته است با هوادار در سه بازی اخیر لیگ برتر به پیروزی برسد تا با شرایطی متفاوت برای بازی یک چهارم نهایی جام حذفی آماده شود. الهامی که سابقه درخشان در کسب قهرمانی‌های جام حذفی با تراکتور و نساجی مازندران دارد حالا می‌خواهد با هوادار به این عنوان برسد.

برنامه بازی‌های یک چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

شنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۲
* پارس جنوبی جم - استقلال؛ ساعت ۱۷:۳۰
* استقلال ملاثانی - هوادار؛ ساعت ۱۸

یکشنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۲
* نساجی مازندران - پیکان؛ ساعت ۱۷
:‌* پرسپولیس - گل گهر سیرجان؛ ساعت ۱۷:۳۰

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها