يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۳۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
نماینده مردم میبد در مجلس گفت: در جلسه استیضاح وزیر صمت گفته می شود، با عزل وزیر، خودرو و یخچال ارزان می شود اما قرار نیست با استیضاح، مشکلات مزمن حل شود.

به گزارش پایگاه 598، سیدجلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با استیضاح وزیر صمت اظهارداشت: امروز در جلسه استیضاح وزیر صمت گفته شده که آمارهای دولت در زمینه تولید، صادرات، معدن و خودرو همگی غلط است. همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم، مگر بین ما و دولتی تفاوتی است؟

وی بیان کرد: کدام شرع مقدس به ما اجازه داده است تا بدون استناد، دستاوردهای نظام را زیر سوال ببریم. دشمن تا این حد علیه ما در رسانه‌های خود کار می‌کند و بعد ما بیاییم و از تریبون مجلس دستاوردهای نظام را زیر سوال ببریم؟

نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چند روز پیش گفته شد ۷۵ خودرو در جریان استیضاح قبلی وزیر صمت به نمایندگان داده شده است. پدرت خوب، مادرت خوب، با این حرف‌ها چه کسی را می زنید؟ دارید همه نظام را متهم به فساد می‌کنید؟

میرمحمدی ادامه داد: رئیس مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه مجلس، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس همگی این موضوع را تکذیب کردند اما چند روز بعد یک نماینده دیگری باز هم این ادعا را تکرار کرد. با این حرف‌ها از مجلس انقلابی چه چیزی باقی می‌ماند؟ بنده به پاکدستی بسیاری از نمایندگان شهادت می‌دهم و حق رئیس مجلس جهادی و نمایندگان مجلس این حرف‌هایی که می‌زنند نیست.

وی افزود: سال آخر مجلس است و ما باید بدون حاشیه کارها را پیش ببریم. مجلس انقلابی و دولت مردمی باید دست در دست هم کار کنند و نباید به مردم آدرس غلط دهیم. با وجود آنکه ماجرای دریافت خودروی شاسی بلند تکذیب شد اما ببینید در فضای مجازی چه می‌گویند یا آنکه در پیامک به نمایندگان می‌گویند خودرویی که گرفته‌اید چه رنگی است.

میرمحمدی اظهارداشت: در جلسه استیضاح وزیر گفته می‌شود قرار است با عزل وزیر صمت، یخچال، فریزر و خودرو ارزان شود! این چه حرفی است که مطرح می‌شود. آیا فاطمی امین با مدیریت خود، خودرو، لوازم خانگی و معدن را به این وضع رسانده است؟ ما باید منطقی حرف بزنیم.

وی تأکید کرد: خودرو پاشنه آشیل وزارت صمت شده است اما چقدر حوزه خودرو دست وزیر صمت است؟ متأسفانه در سال‌های گذشته یکی از بی ثبات ترین وزارتخانه‌های کشور، وزارت صمت بوده و ساده‌ترین راهکار رفع مشکلات هم استیضاح وزرای صمت بوده است. تغییرات متعدد وزارت صمت باعث بی ثباتی شده است و اگر امروز هم وزیر صمت استیضاح شود، دولت تا چند وقت سرپرست برای این وزارتخانه تعیین می‌کند و چه تضمینی است که دولت فردی قوی‌تر، موفق تر و پاکدست تر از فاطمی امین را جایگزین وی کند.

نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سیزدهم و رئیس جمهور مشهور به فسادستیزی هستند و نباید به این دولت تهمت زد، استیضاح حق مسلم نمایندگان است اما قطعاً با استیضاح، مشکلات مزمن کشور حل نخواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها