يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۳۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
رشیدی:
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که قهرمان آسیاست و ادعای قهرمانی دارد بازی قابل قبولی را برابر پارس جنوبی ارائه نداد و اگر با همین روند پیش‌ برود جام حذفی را نیز از دست خواهد داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، منصور رشیدی در ارزیابی از بازی استقلال برابر پارس جنوبی و برد استقلال بعد از ۱۲۰ دقیقه مقابل این تیم، اظهار کرد: از قبل این پیش‌بینی را کرده بودم که استقلال بازی بسیار سختی را برابر پارس جنوبی خواهد داشت و به راحتی نمی‌تواند از تیم‌های لیگ یک امتیاز بگیرد. بازیکنان پارس جنوبی در این دیدار بسیار باانگیزه بازی می‌کردند و چون اواخر فصل است، آن‌ها ۹۰ دقیقه را بدون احساس خستگی می‌دویدند. به هر صورت پیش‌بینی چنین بازی سختی را برای استقلال داشتم.

وی گفت: باید به امید روانخواه تبریک گفت که تیم جوان و یک‌دستی را درست کرده بود که توانستند برابر استقلال بسیار خوب بازی کنند و شگفتی بسازند. معتقدم جام حذفی جام شگفتی‌هاست. در این دیدار موقعیت‌های زیادی برای هر دو تیم ایجاد شد که اگر گل می‌شد بازی به پنالتی کشیده می‌شد. معتقدم بازی برابر تیم‌های لیگ دسته یک سخت است و بازیکنان آنها بسیار باانگیزه و با قدرت برابر تیم‌های لیگ برتر بازی می‌کنند.

استقلال بازی خوبی جلوی پارس‌جنوبی انجام نداد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بازی هر چند ساپینتو با تعویض‌هایی که انجام داد روند بازی را تغییر داد و فشار زیادی روی بازیکنان پارس جنوبی بود، اما چون استقلال تیم آماده‌ای نبود، بازی خوبی را برابر پارس جنوبی به نمایش نگذاشت و از هماهنگی و آمادگی خوبی مقابل این تیم برخوردار نبود.

استقلال با این روند قهرمان جام حذفی هم نمی‌شود

رشیدی اضافه کرد: تیمی که قهرمان آسیاست و ادعای قهرمانی دارد باید بازی قابل قبولی را برابر پارس جنوبی ارایه می‌کرد، اگر به همین روند بازی را ادامه دهد امکان قهرمانی حتی در جام حذفی را نیز نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ساپینتو هر کاری که می‌توانست برای تیم استقلال انجام داد و با تعویض‌های زیاد در خط حمله و دفاع سعی می‌کرد تغییراتی در روند این تیم ایجاد کند اما متاسفانه شرایط خوبی برابر پارس جنوبی نداشت و این تیم با جنگندگی خود توانست ۱۲۰ دقیقه برابر استقلال مقاومت کند.

افت تیم ساپینتو بعد از داربی

رشیدی گفت: استقلال بعد از داربی افت پیدا کرد و این افت در بازی برابر پارس جنوبی نیز کاملا مشهود بود.

وی در پایان در خصوص ۲ اخطاره شدن سعید مهری و نبود وی در جام حذفی تصریح کرد: نبود وی در جام حذفی تاثیری در عملکرد تیم استقلال نخواهد داشت. استقلال بازیکنان زیادی دارد که ساپینتو می‌تواند بازیکنی مثل مهری را در خط حمله و هافبک جایگزین کند تا جام حذفی را به راحتی از دست ندهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها