أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۴۵۶
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با هزار و ۲۹۹ واحد افزایش معادل ۵ صدم درصد به ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۳۹ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری 598، شاخص هم وزن نیز با ۸ هزار و ۴۳۵ واحد افزایش معادل یک و ۳ صدم درصد در محدوده ۸۲۴ هزار و ۹۶۲ واحد قرار گرفت.

نمادهای فارس، وپارس، حکشتی و همراه از نمادهای تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد کگل، شپدیس و فملی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نمادهای فولاد، ثبهساز و پترول هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نماد خودرو، شستا، خساپا و وکغدیر هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۹۱ واحد افزایش به عدد ۳۱ هزار و ۱۴۵ واحد رسید.

رشد  ۱۲۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه

نمادهای گلدیرا، فرابورس، گدنا، و بپیونداز نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت و نمادهای کرمان، کوثر و خاور از نمادهای با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۴۹۲ نماد مثبت برابر ۲۶۱ نماد منفی بود. ۲۲۳ صف خرید مقابل ۱۳ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به ۶۱۰ میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز ۲۷ میلیاردو ۲۶ میلیون سهام را به ارزش ۱۷ هزار و ۹۴۴ میلیارد تومان دست به دست کردند.

ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۳۰۵ میلیارد دلار بود.

رشد  ۱۲۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها