أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۴۴۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از رده‌های سپاه و بسیج شهرستان جعفرآباد بازدید و طی جلسه ای با حضور مسئولان محلی، نسبت به ظرفیت بسیج و سپاه استان قم در توسعه و پیشرفت این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سردار محمدرضا موحد در بخشی از این بازدید طی جلسه ای با حضور فرماندار و مدیران محلی شهرستان جعفرآباد، بیان کرد: ظرفیت‌های مختلف سپاه استان قم بویژه بسیج سازندگی می تواند در مسیر شکوفایی و توسعه بیشتر این شهرستان مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در خصوص اقدامات فرهنگی اجتماعی در سطح کشور طی سالهای گذشته غفلت‌هایی شده است، ابراز داشت: باید کاستی ها و عقب ماندگی های این عرصه با حضور جهادی و مشارکت عمومی مردم جبران شود.

سردار موحد اضافه کرد: شهر قم به دلیل جایگاه ویژه مذهبی، فکری و اندیشه ای متفاوت از بسیاری از شهرهای کشور است و لازم است تا مباحث و مسائل فرهنگی این استان متناسب با ویژگی و جایگاه خاص آن باشد.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم، یادآور شد: این قرارگاه هم اکنون با هدایت آیت الله سعیدی امام جمعه قم و جانشینی استاندار و پس از ابلاغ جدید وزارت کشور در حوزه عفاف و حجاب اقدامات موثری در عرصه مباحث ترویجی و تبلیغی آغاز کرده است.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه در عرصه عفاف و حجاب دستگاه های زیادی دخیل هستند که باید به وظایف خود به درستی عمل کنند، تصریح کرد: هم اکنون هماهنگی مطلوبی بین دستگاه های عضو این قرارگاه برای اجرای اقدامات برنامه ریزی شده، شکل گرفته است.
وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: لازم است تا قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی در شهرستان جعفرآباد نیز تشکیل و بر اساس مأموریت های ابلاغی فعال شود.

در ادامه این بازدید و سفر، سردار موحد از ناحیه مقاومت بسیج کریمه اهلبیت علیهاالسلام، حوزه ها و پایگاه‌های تابعه و گردان دهم امام حسین علیه‌السلام لشکر عملیاتی علی بن ابی طالب علیه السلام بازید و ضمن بررسی اقدامات سال گذشته، از نزدیک در جریان برنامه‌های پیش‌رو رده‌های سپاه و بسیج در این شهرستان قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها