يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۵۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
شاخص کل بورس توانست در معاملات روز جاری قله ی ۲.۵ میلیون واحدی را فتح کند.

به گزارش پایگاه 598، بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را پرقدرت آغاز کرد و توانست همانند روزهای گذشته به رکورد شکنی خود ادامه داد به نحوی که برای اولین بار توانست به ارتفاع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی برسد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۳۷ هزار واحدی به ۲ میلیون ۵۱۷ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز رشدی ۲۰ هزار واحدی را تجربه کرد و توانست خود را به ارتفاع ۸۴۵ هزار واحد برساند.

بورس رکورد جدید شکست +نقشه

سه نماد فولاد، اخابر و فارس بیشترین تاثیر در شاخص کل بورس و سه نماد هرمز، زاگرس و وسپهر بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس داشته اند.

ارزش معاملات خرد در بازار امروز مورخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۲۰ هزار میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان بود. همچنین در معاملات روز جاری حدود ۶۵۰ میلیارد تومان پول از صندوق های درامد ثابت خارج شد.

در بازار بورس امروز ۳۵۴ نماد در محدوده ی مثبت و ۸۳ نماد در محدوده ی منفی و در بازار فرابورس ۲۵۱ نماد در محدوده ی مثبت و ۶۸ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

بورس رکورد جدید شکست +نقشه

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها