يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۵۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
خانواده دختری که اقدام به خودسوزی کرده بود، پیدا شد. پیش از این روح این دختر با تجربه‌گر برنامه «زندگی پس از زندگی» دیدار کرده بود و طلب بخشش داشت.

به گزارش پایگاه خبری 598، قسمت هفدهم فصل چهارم «زندگی پس از زندگی» بود که تجربه‌گر از ارتباطش با روح دختر خانمی که اقدام به خودسوزی کرده بود، خبر داد. این تجربه‌گر با بیان اینکه دختر خانمی با موهای ژولیده به سراغم آمده بود، گفت: او از من خواسته بود که از پدر و مادرش طلب آمرزش کنم.

به گفته این فرد، او مشخصات منزلش را به من داد و من به همراه خاله‌ام به این مشخصات تماس گرفتم. همسایه این فرد به ما گفت که دختر همسایه بالایی ما به دلیل مسائل احساسی خودسوزی کرد. پدر و مادرش هم بخاطر شرمساری از اقدام دخترشان از محل رفتند. اگرچه تا آن لحظه خبری از آن خانواده نشده بود، اما در گفت‌وگویی که با عباس موزون تهیه‌کننده و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» داشتیم، خبر داد که شخصاً آن خانواده را پیدا کرده و آن‌ها اعلام کردند که دخترشان را بخشیدند.

به گفته موزون، سرانجام به لطف خدا و پس از ماه رمضان این خانواده را پیدا کردیم. پدر و مادرش با من گفت‌وگو کردند. مادرش خیلی گریست و اتفاق عجیب اینکه دقیقا همان روزی که بنده این خانواده را پیدا کردم، روز تولد دختر خانم [فردی که خودسوزی کرده بود] بود و مادر قبل از تماس تلفنی بنده به پدر گفته بود که امروز تولد دخترمان است و والدین همان روز دلتنگ دخترشان شده بودند که بنده اتفاقا خدمتشان زنگ زدم.

مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» ادامه داد: آن‌ها از پخش برنامه ما بی‌خبر بودند. اگرچه خانواده حاضر نشد جلوی دوربین بیاید، ولی مادر فایل صوتی برایم فرستاد و از مردم خواست تا برای بخشش دخترش کمکشان کنند و برای آن مرحومه دعا و قرآن بخوانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سال‌هاست که دخترشان را بخشیدند، گفت: بله، پدر به زبان گفت که دخترش را بخشیده بود. مادر محترم هم با قدری تامل، بخشش دخترشان را به بنده ابراز کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها