کد خبر: ۵۲۴۷۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
احمد عبدالله از حالا به بازی پرسپولیس فکر می‌کند؛
یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین نساجی در جریان بازی تیم‌شان جویای نتیجه بازی حساس پرسپولیس بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ورزش سه، روز شنبه سه بازی لیگ برتر به طور همزمان برگزار شد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، پیکان در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس میزبانی کرد. همزمان با این مسابقه در وطنی قائمشهر نیز بازی نساجی و هوادار در حال برگزاری بود.

یکی از فینال‌هایی که پرسپولیس در لیگ در پیش دارد با نساجی است و در صورتی که شاگردان یحیی دو بازی آتی خود را ببرند، در قائمشهر جشن قهرمانی خواهند گرفت و شاگردان کارلوس هرناندس می‌توانند در تعیین قهرمان تاثیرگذار باشند.

بازیکن نساجی تماشاگر پنالتی ترابی با موبایل! + عکس

یکی از جالب توجه‌ترین تصاویر امروز از وطنی مربوط به لحظه‌ای بود که احمد عبدالله‌زاده حین گرم کردن متوجه گرفته شدن پنالتی به سود پرسپولیس شد و به سمت عکاسی که حین عکاسی از بازی نساجی، بازی پرسپولیس را نیز تماشا می‌کرد رفت تا ضربه پنالتی مهدی ترابی را تماشا کند.

علاوه بر عبدالله‌زاده، هواداران نساجی نیز پیگیر بازی پرسپولیس بودند و تقابل این دو تیم در قائمشهر روز بیست و هشتم اردیبهشت از جذابیت‌های بالایی برخوردار خواهد بود و احتمالا نود دقیقه در بالاترین حد استرس در انتظار هواداران پرسپولیس در آخرین بازی خارج از خانه تیم‌شان خواهد بود.

بازیکن نساجی تماشاگر پنالتی ترابی با موبایل! + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها