يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۹۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
آخرین پرده از نمایش براندازان با خروج نازنین بنیادی از صحنه به پایان رسید، این سیرک مضحک عاقبت خوشی نداشت و یک کمدی تراژیک خاص بود!

به گزارش پایگاه خبری 598، مشرق، دو روز پیش نازنین بنیادی از عناصر فعال در گروهک‌های ضدایرانی، در توئیتی خروجش از شورای همبستگی را اعلام کرد.

شورای همبستگی نام یک گروه توئیتری با ادمینی سازمان سیا بود که فعالیت‌های تبلیغی علیه مردم ایران را سازماندهی می‌کرد. این گروه پس از برگزاری نشست جورج تاون فعالیت خود را آغاز کرد و در حالی که قرار بود بلیت سوارشدن به آن مجانی باشد، خیلی زود به ته‌خط رسید. پیش از خروج بنیادی، رضا پهلوی و حامد اسماعیلیون نیز از این ائتلاف کنار کشیدند. بنیادی در بخشی از پیامش نوشته است: پنج ماه پیش در راستای انقلاب مردم ایران به شورای همبستگی پیوستم. در این مسیر فرازونشیب‌های زیادی رو تجربه کردم و همواره سعی بر این داشتم که صدای مردم ایران باشم. حال که از این شورا به صورت کامل خارج شدم، در حال حاضر تنها مصی علی‌نژاد دلال وزارت خارجه امریکا و عبدالله مهتدی، دبیر کل گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله در این گروه سایبری باقی مانده‌اند.

درگیری‌های درون‌تشکیلاتی براندازان از دعوای رضا پهلوی با اسماعیلیون (نماینده منافقین در گروه) شروع شد و کار به فحاشی هواداران‌شان به هم نیز رسید. پس از این درگیری، هر دو از ائتلاف جدا شدند و حالا نوبت به نازنین بنیادی رسیده است تا قید سیرک سازمان سیا را بزند.

برخی خبر‌ها حکایت از آن دارد که پس از متلاشی شدن این گروه هر کدام به صورت مجزا به دوره‌گردی اروپایی افتاده‌اند تا با دریافت اعانه از سرویس‌های جاسوسی کشور‌های غربی بازار خود را گرم نگه دارند، برخی افراد وابسته به این گروهک مانند گوگوش (خواننده لس‌آنجلسی) و مهناز افشار نیز مشغول فروش برند عطر و لباس زنانه در این بازار مکاره هستند.

نازنین بنیادی چه کسی است و چگونه یک‌شبه معروف شد؟
با آغاز آشوب‌های پاییزی سال۱۴۰۱ در چند محله نام یک بازیگر درجه سوم هالیوود به عنوان یکی از لیدر‌های آشوب بر سر زبان‌ها افتاد. در آن روز‌ها نازنین بنیادی با شرکت در یک نشست غیررسمی در شورای امنیت به صورت علنی از کشور‌های غربی می‌خواهد از فرصت اغتشاشات از داخل ایران استفاده و کار را یکسره کنند! بنیادی به امریکایی‌ها گفته بود برای نرمال شدن رفتار ایران باید آن را شیمی‌درمانی کرد، اشاره بنیادی به «شیمی‌درمانی» استفاده از تحریم‌هایی فلج‌کننده بود که به قول جان بولتون قرار بود استخوان مردم ایران را خرد کند.

بنیادی در جلسه با نماینده سازمان سیا پشت میز نماینده امریکا می‌نشیند و می‌گوید که تحریم به تن‌هایی باعث تغییر رفتار ایران نخواهد شد، بعد از آن نشست لیندا توماس گرینفیلد، نماینده امریکایی‌ها به خبرنگاران گفت که مواضع نازنین بنیادی همان چیزی است که امریکایی‌ها به آن اعتقاد دارند، البته این بار اول نبود که فیلمی را بازی می‌کرد که به مذاق امریکایی‌ها خوش می‌آمد، خوش‌رقصی بنیادی برای سازمان سیا به حدی بود که یکی از فعالان ضدانقلاب به بازیگر سیاهی لشکر هالیوودی توصیه کرده بود لخت و عریان علیه ایران موضع‌گیری نکند، زیرا این دست رفتار‌ها نتیجه معکوس در پی خواهد داشت!

پس از دیدار بنیادی با افسران سازمان سیا، وب‌سایت ضدانقلاب اخبار روز که مواضع گروهک‌های مارکسیستی را منتشر می‌کند، با انتشار تصاویر دیدار بنیادی با مقامات امریکایی نوشت که کاخ سفید به دنبال لیدرتراشی برای انقلاب (اغتشاشات) در ایران است، اما بایدن نه از میان نیرو‌ها و احزاب ضدانقلاب بلکه از درون هالیوود آن را انتخاب کرده است. نازنین بنیادی حتی بلد نیست به زبان فارسی چند کلمه صحبت کند، امریکا فردی را انتخاب کرده که امریکایی باشد. در ادامه این مقاله اعتراضی آمده بود که سازمان سیا نازنین بنیادی که سابقه پرستو بودن را داشته به عنوان لیدر اغتشاشات به ضدانقلاب تحمیل کرده است. اشاره این رسانه ضدانقلاب از صفت «پرستو» به بازیگر هالیوودی جالب توجه است. در عرف سیاسی پرستو به افرادی اطلاق می‌شود که به عنوان کارگر جنسی برای مقاصد سیاسی مورد استفاده قرار می‌گیرند، چرا این سایت خبری ضدانقلاب نازنین بنیادی را یک پرستو خوانده و این صفت شرم‌آور را به لیدر آشوب‌ها اطلاق کرده بود؟

این ماجرا به اوایل سال۲۰۰۰ بازمی‌گردد که مادر نازنین عضو کلیسای ساینتولوژی بود. نازنین بنیادی نیز خود را وقف کار داوطلبانه برای کلیسای ساینتولوژی کرد. ساینتولوژی (Scientology) جنبشی هر چند در تبلیغات با ادعا‌های فرقه‌ای دینی، اما در واقع محفلی هدایت‌شده توسط سازمان «سیا» ست که مجموعه‌ای از باور‌ها و روش‌های بدعت‌گونه نویسنده امریکایی آل. رانهابارد (L. Ron Hubbard) و مرتبطان با او و جانشینانش را تبلیغ می‌کند. مبانی این فرقه به اصطلاح دین نامگذاری شده، عموماً مورد استهزای عموم مسیحیان قرار گرفته است و کلیسای ساینتولوژی توسط تحقیقات رسمی و علمی نهاده‌ای قانونی و به ویژه دانشمندان و آکادمیسین‌ها به عنوان فرقه مذهبی خطرناک و حتی مجموعه دلالان و مافیا در تجارت‌های ممنوعه توصیف شده است. در مستند جنجالی و افشاگرانه کمپانی اچ. بی. او (HBO) به نام (Going Clear) پیرامون فعالیت‌های فرقه ساینتولوژی، یکی از جالب‌ترین افشاگری‌ها صورت گرفته و این موضوع مورد بحث قرار می‌گیرد که اربابان ساینتولوژی از عضو جوان خود (نازنین بنیادی) می‌خواهند در جایگاه پرستو به معشوقه تام کروز (بازیگر مشهور امریکایی) تبدیل شود!

این فیلم در تعداد محدودی از سینما‌ها در اواسط مارس ۲۰۱۵ اکران و در اواخر مارس۲۰۱۵ توسط گروه اچ. بی. اُ پخش سراسری شد. این یک موفقیت بزرگ در رتبه‌بندی بود و تا اواسط آوریل۲۰۱۵ توانست ۵/۵ میلیون بیننده را جذب کند و در رتبه دوم قرار بگیرد.

با وجود کمپین مستمر کلیسای ساینتولوژی برای جلوگیری از انتشار آن، این فیلم در سینما‌ها و تلویزیون‌ها نمایش داده شد. در این مستند به این موضوع اشاره شده است که تام کروز پس از جدایی از همسرش به دنبال یک دوست‌دختر جدید بوده و کلیسا برای نفوذ روی این بازیگر امریکایی نازنین بنیادی را به او نزدیک می‌کند. نازنین بنیادی نیز برای اثبات وفاداری خود به کلیسا این مأموریت را پذیرفته و به مرور به تام کروز نزدیک می‌شود. کلیسا از ژنرال امریکایی ویلهر می‌خواهد تا نازنین را به مرور به تام کروز نزدیک کند، او نیز پس از چند عمل زیبایی و تغییر در مدل و پوشش ظاهری نازنین بنیادی را به پرستوی جنسی تام کروز مبدل می‌کند، البته نازنین بنیادی به دلیل افشای رابطه‌اش با تام کروز مورد خشم کلیسا قرار می‌گیرد و در برهه‌ای از زمان او را مجبور کردند تا توالت‌های کلیسا را بشوید. نازنین بنیادی پس از مدتی به هالیوود متصل می‌شود و در چند فیلم امریکایی به عنوان سیاهی لشکر نقش می‌گیرد، او در تمام این مدت زیر نظر سازمان سیا قرار داشته و به گفته مسئولان کلیسا برای او گزارش رد می‌شده است.

مدتی بعد از جدایی از این گروه، بنیادی خود را یک مسلمان خواند، در سال‌های اخیر تلاش کرد وارد فعالیت‌های سیاسی شود. وی که عضو شورای روابط خارجی (اندیشکده CFR) در امریکاست، از جمله این فعالیت‌هایش مصاحبه با رسانه‌های فارسی‌زبان تحت عنوان فعال حقوق بشر و امضای بیانیه‌هایی برای آزادی برخی مجرمان امنیتی بود، البته کنش سیاسی پرستوی سازمان سیا تنها متمرکز بر ایران بود و وی هیچ‌گاه نسبت به نقض حقوق بشر در کشور‌های منطقه یا امریکا و اروپا فعالیتی انجام نداده است.

پرستوی سایبری، نخودی از آب درآمد!
مدتی پیش گروه هکری «عدل علی» ایمیل‌هایی از نازنین بنیادی در بین سال‌های۲۰۰۱ تاکنون را منتشر کرد. نازنین بنیادی در ایمیل‌هایش با نهاد‌های امنیتی امریکا که به تازگی منتشرشده برای اقدامات مؤثر برای مبارزه با ایران صحبت کرده است. همچنین نام افراد نام‌آشنایی همچون «ری تکیه» که به ایران‌ستیزی در دستگاه امنیتی امریکا مشهور است نیز به چشم می‌خورد. برای مثال در ۲۵ژوئن۲۰۲۰، «ری تکیه» در نامه‌ای به نازنین بنیادی می‌گوید که از طرف سازمان سیا به دانشگاه شیکاگو دعوت شده است. «مایک هیدن» رئیس اسبق سیا نیز در این جلسه حضور داشته است. آن‌ها از بنیادی درخواست کردند درباره تأثیر تحریم‌ها در براندازی جمهوری اسلامی صحبت کند، اما او ترجیح می‌دهد درباره حقوق مدنی صحبت کند. در بسیاری دیگر از این دست ایمیل‌ها مشخص می‌شود نازنین بنیادی در پروژه تحریم ایران به بهانه حقوق بشر نقش داشته و حتی با گروهک تروریستی منافقین در پرونده امیرحسین مرادی و محمد یونسی همکاری کرده است.

با وجود خوش‌رقصی بازیگر هالیوودی برای امریکایی‌ها، او همواره مورد فشار سیاسی و حتی تمسخر سایر گروهک‌های ضدانقلاب به ویژه سلطنت‌طلبان قرار داشته است. رضا ربع پهلوی به خاطر تحمیل هژمونی خود بر سر گروه سایبری سازمان سیا از مدت‌ها پیش به صورت علنی با دیگر اعضا به مجادله پرداخته است. سلطنت‌طلبان گاهی با منافقین در خیابان به کتک‌کاری و چاقوکشی پرداخته و برخی دیگر، چون نازنین بنیادی را ترور شخصیتی کرده‌اند تا جایی که در محافل ضدانقلاب بنیادی را با عناوینی، چون «پرستوی تام کروز» و «نخودی» نیز یاد می‌کنند. این فشار‌های شدید باعث شد مدتی قبل بنیادی اکانت خود را در توئیتر غیرفعال و مدتی بعد با بازگشت دوباره خبر مرگ براندازان را اعلام کند، البته این مرگ خیلی ناگهانی نیست، بی‌اعتنایی مردم به فراخوان‌های سریالی ضدانقلاب از سویی و جمع شدن بساط میز ایران در مرکز اعتدال از سوی دیگر باعث شد آخرین سکانس از این فیلم مضحک یک تراژدی باشد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها