يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۴۹۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
چه تعداد کارت اضطراری سوخت در هر جایگاه وجود دارد؟
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اعزام بیش از ۱۰۰۰ بازرس به جایگاه‌های سوخت سراسر کشور خبر داد و اعلام کرد: به‌تعداد هر سکو یک یا دو کارت سوخت اضطراری و یک قطعه به سکوی موتورسیکلت در جایگاه‌ها موجود است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از تسنیم، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی توضیحاتی در خصوص جایگا‌های بنزین ارائه کرد که این توضیحات بدین شرح است:

" با آغاز طرح ساماندهی کارت‌های اضطراری موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح کشور و به تبع‌آن در استان تهران، به‌تعداد هر سکو یک یا دو کارت سوخت اضطراری و یک قطعه به سکوی موتورسیکلت در جایگاه‌ها جهت ارائه خدمات به شهروندانی که کارت سوخت شخصی خود را دریافت ننموده‌اند و یا به دلایلی همراه ندارند موجود می‌باشد.

همچنین مالکان محترم وسایل نقلیه می‌توانند جهت دریافت کارت سوخت شخصی از طریق دفاتر پلیس +10 اقدام یا جهت رمزگشایی کارت‌های سوخت شخصی به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایران مراجعه فرمایند.

شایان ذکر است شهروندان محترم در کل کشور می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در جایگاه‌های سوخت، با سامانه پاسخگویی 09627 تماس حاصل نمایند.

درپایان ضمن تشکر و قدردانی از رویکرد مثبت و موثر آن خبرگزاری در پیگیری مطالبات مردمی و احقاق حقوق هموطنان عزیز به‌استحضار می‌رساند همزمان با اجرای طرح ساماندهی کارت‌های اضطراری در جایگاه‌های سراسر کشور، طرح نظارت و بازرسی میدانی بر بیش از 4200 جایگاه عرضه سوخت سراسر کشور در مناطق 37گانه این شرکت نیز به طور مستمر در حال انجام می‌باشد.

مزید استحضار بیش از 1000 نفر کارشناس این شرکت در این زمینه فعال می‌باشند. لذا ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بسیار خوب جایگاه‌داران سراسر کشور در این زمینه به‌استحضار می‌رساند با توجه به تعراض منافع مشهود این طرح با اندک سودجویان، امکان بروز تخلف و عدم همکاری در برخی جایگاه‌ها اجتناب‌ناپذر است و لذا بایسته است موضوع از طریق سندیکاها و انجمن‌های صنفی نیز پیگیری شود."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها