أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۲۵۶۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
نشست شورای حکام که قرار است 15 تا 19 خرداد برگزار شود زیر ذره بین معامله گران ارزی است.تحلیلگران سیاسی و اقتصادی معتقدند که در این جلسه ممکن است درباره ایران تصمیم خاصی گرفته شود که بر روی نرخ دلار در تهران اثر بگذارد

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از اقتصادنیوز، بازیگران ارزی تهران در معاملات پشت خطی روز جمعه مانند روز پنجشنبه با احتیاط رفتار کردند و حاضر نشدند دست به خرید و فروش هیجانی دلار بزنند.

سورپرایز عمان برای بازار دلار
روز قبل خبر آزادی اسدالله اسدی هم منتشر شد. گفته می‌شود عمان میانجی تبادل زندانیان میان بلژیک و ایران بوده است؛ خبری که نشان می‌دهد پادشاه عمان در سفری که به تهران خواهد داشت احتمالا تهران را سورپرایز کند.

پیش بینی قیمت دلار
فعالان اقتصادی باور دارند در صورتی که در روز جاری هم معامله‌گران کاهشی نتوانند جبهه‌های حمایتی را در هم بشکنند، مشخص می‌شود بازار ارز در محدوده حمایتی فعلی منتظر خبرهای مهمتر برجامی از سفر پادشاه عمان است.

در شرایط کنونی، نشست شورای حکام که قرار است 15 تا 19 خرداد برگزار شود زیر ذره بین معامله گران است.تحلیلگران سیاسی و اقتصادی معتقدند که در این جلسه ممکن است درباره ایران تصمیم خاصی گرفته شود که بر روی نرخ دلار در تهران اثر بگذارد؛ بنابراین بازار فعلا نظاره گر اتفاقات سیاسی است.

افزایشی‌های بازار ارز معتقدند سفر هیثم بن طارق درمورد روابط مصر و ایران است و از نگاه این عده، برجام تمام شده است. این دسته تصور می‌کنند این اخبار در کوتاه‌مدت می‌تواند جان افزایش را بگیرد اما در بلندمدت بازار احتیاج به فاند خبری مثبت قوی دارد تا بتواند بر مدار نزول باشد. آن‌ها می‌گویند هر قدر که خبر سلطان عمان بازار ارز را کاهشی کند، با نزدیک شدن به نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، این کاهش‌ها جبران می‌شود.

دلار تهران در حمایت ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومانی قرار گرفته و حمایت ۵۱ هزار و صد تومان حمایت پیش روی آن در صورت کاهش قیمت ها در روز جاری است. مقاومت ۵۲ هزار و ۲۰۰ اولین ایستگاه افزایشی است که پس از آن مقاومت های ۵۲ هزار و ۶۰۰ و همچنین ۵۲ هزار و ۸۰۰ تومان وجود دارند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها