کد خبر: ۵۲۶۰۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
دلیل تأخیر در انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال؛
در حالی که سازمان خصوصی‌سازی اصرار داشت ابتدا ۳۰ اردیبهشت و سپس در روز جاری اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس انتخاب شوند این موضوع به هفته آینده موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از تسنیم، در حالی که از مدت‌ها پیش اعلام شده بود مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (16 خرداد) برگزار و اعضای جدید هیئت مدیره دو باشگاه مشخص می‌شوند، اما این اتفاق رخ نداد تا مجمع استقلال خیلی سریع و بدون حضور وزیر ورزش و اعضای هیئت مدیره به کار خود پایان دهد.

حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی شب گذشته در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد «علیرغم مخالفت‌های تکراری برای برگزاری مجمع دو باشگاه این اتفاق امروز رخ می‌دهد». موضوعی که با واکنش مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مواجه شد و وی چنین پاسخ داد: «ورزش جایی برای خط و نشان کشیدن نیست.  انتخاب گزینه‌های اصلح برای هیئت مدیره سرخابی‌ها به زمان بیشتری نیاز داشت اما «پافشاری‌های تکراری» مانع شد».

هر چند صبح امروز مجمع باشگاه استقلال برگزار شد اما خروجی خاصی نداشت و قرار است تغییرات هم در استقلال و هم در پرسپولیس روز یکشنبه 21 خرداد رقم بخورد.

این موضوع با نظر وزارت ورزش و جوانان اتفاق افتاد و در واقع وزارت ورزش فعلاً راند اول را از سازمان خصوصی‌سازی برده است به خصوص اینکه در جلسه امروز نه خبری از وزیر بود و نه از اعضای هیئت مدیره آبی‌پوشان.

مسئولان وزارت ورزش اعتقاد دارند افرادی که برای حضور در هیئت مدیره دو باشگاه معرفی شده‌اند نیاز به بررسی و تحقیقات بیشتری دارند و از این رو چند روز بیشتر وقت گرفتند تا بررسی‌های بیشتری صورت گیرد. ادامه مصاحبه‌ها و جلسات با اعضای معرفی شده موضوعی است که وزارت ورزش با استناد به آن خواهان فرصت بیشتری شده و این در شرایطی است که سازمان خصوصی سازی که ابتدا 30 اردیبهشت را برای برگزاری مجمع در نظر گرفته بود، امیدوار بود در جلسه امروز تکلیف به صورت قطعی مشخص شود، اتفاقی که رخ نداد تا فعلاً وزارت ورزش دست بالاتر را داشته باشد.

ساکنان ساختمان سئول می‌گویند آنها هستند که باید پاسخگوی عملکرد سرخابی‌ها باشند و در مواقع بحران و ناکامی کسی سراغ سازمان خصوصی‌سازی نمی‌رود، از این رو انتخاب اعضای جدید را به تأخیر انداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها