أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۶۰۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
رئیس شورای شهر تهران به تغییر ساعت کاری ادارات اشاره کرد و گفت: ساعت ارائه خدمات در مترو ۴:۳۰ و در اتوبوس ۵ صبح تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات گفت: شهرداری تهران در این زمینه اطلاعیه‌ای صادر کرد. ساعت ارائه خدمات در مترو ۴:۳۰ و اتوبوس ۵ صبح است.

به گفته چمران، خطوی بی‌آرتی هم به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند.

وی با اشاره به ساعت کاری مترو گفت: قطعا نیروهای مترو با توجه به ساعت کاری در نظر گرفته شده با سختی روبه‌رو می‌شوند که در این بخش باید مدیریت بهره‌برداری تدابیری اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه تغییر ساعت امسال با سال گذشته متفاوت نیست، گفت: سال گذشته یک ساعت ساعت‌ها جلو کشیده شد در نتیجه یک ساعت هم زمان کار زودتر بود. با محاسبه صورت گرفته زمان کار در سال گذشته همانند امسال بود.

وی در خصوص ارائه لایحه صیانت از باغات شهر گفت: لایحه‌ای توسط معاونت شهرسازی ارائه شده البته شورا نیز نظرات خود را اعلام می‌کند و طی چند روز آینده لایحه به شورا ارائه می‌شود.

به اعتقاد چمران این لایحه قطعا متفاوت از لوایح گذشته شورا و شهرداری تهران در رابطه با صیانت از باغات خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها