يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۶۲۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
خانواده و نزدیکان جولیان آسانژ اعلام کردند افشاگر ویکی لیکس به طرز خطرناکی در آستانه استرداد به آمریکا قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری 598، وکلای جولیان آسانژ، موسس وبسایت افشاگر ویکی لیکس می‌گویند، به زودی در دادگاه برای درخواست تجدیدنظرشان که حالا رد شده بار دیگر طرح استیناف می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری گاردین، این اظهارات در حالی مطرح شده که وکلای جولیان آسانژ این روزها به شدت نگرانند که ممکن است باقی عمر این افشاگر ویکی لیکس در پشت میله‌های زندان سپری شود.

اما "استلا آسانژ"، همسر موسس وبسایت افشاگر ویکی‌لیکس گفت، همسرش درخواست تجدیدنظر جدیدی را در روزهای آتی به دادگاه عالی انگلیس ارائه می‌دهد. وی افزود، این مساله در مقابل دو قاضی جدید و در یک محاکمه علنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همسر آسانژ ادامه داد: ما همچنان خوشبین هستیم که بتوانیم در این پرونده پیروز شویم و آسانژ به آمریکا مسترد نشود، چون در آنجا برایش حکم حبس ابد بابت انتشار اطلاعات درست مربوط به افشای جرایم جنگی از سوی دولت آمریکا را صادر می‌کنند.

پدر آسانژ نیز گفته که دلایل پسرش برای رسیدگی بیشتر روشن، محکم و عادلانه است و افزود: خانواده جولیان، وحشت زده‌اند و همه مردم منصف در سراسر جهان با نگرانی عمیقی وضعیت را تماشا می‌کنند.

آسانژ به دلیل انتشار اسناد محرمانه از طریق ویکی‌لیکس با ۱۸ اتهام مواجه است که عمدتا نتیجه افشای اطلاعاتی توسط چلسی منینگ، تحلیلگر سابق اطلاعات ارتش ایالات متحده است. منینگ به ۳۵ سال زندان محکوم شد؛ اما پس از آنکه باراک اوباما، رئیس جمهوری وقت آمریکا در سال ۲۰۱۷ حکم وی را تخفیف داد، آزاد شد.

موسس ویکی‌لیکس در صورت محکومیت در مجموع با ۱۷۵ سال زندان مواجه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها