أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۲۶۲۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
اتصال راه آهن تبریز به راه‌آهن نخجوان، ایروان و تفلیس از طریق جلفا و دیگر مرزهای آبی و خاکی، در ادامه به افزایش مبادلات بین‌المللی و صادرات کالا به جمهوری‌های آذربایجان، ارمنستان و ترکیه می‌انجامد.

به گزارش پایگاه خبری 598، شرکت ساخت و زیربناهای حمل‌و نقل کشور اعلام‌کرد: اتصال راه آهن تبریز به راه‌آهن نخجوان، ایروان و تفلیس از طریق جلفا و دیگر مرزهای آبی و خاکی، در ادامه به افزایش مبادلات بین‌المللی و صادرات کالا به جمهوری‌های آذربایجان، ارمنستان و ترکیه می‌انجامد.

همچنین افتتاح این بخش از راه‌آهن میانه-تبریز، ( ایستگاه خاوران) مسیر ریلی و زمان سفر تهران تا تبریز را ۱۱۴ کیلومتر کوتاه کرده است.

این پروژه با تحقق وعده رئیس جمهوری در اختصاص اعتبار سه‌هزار میلیارد تومانی از محل مصوبه‌های دور نخست سفر استانی آذربایجان شرقی، به مرحله تکمیل و بهره‌برداری رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها