کد خبر: ۵۲۶۵۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به ماجرای مصاحبه جنجالی‌اش در مورد دربی استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایرنا، وزیر آموزش و پرورش در واکنش به ماجرای مصاحبه جنجالی‌اش در مورد دربی استقلال و پرسپولیس گفت: معلمان زمانی که وارد کلاس جدید می‌شوند همان روز اول ممکن است نتوانند با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کنند من روز اول حضور در دولت بود که با خبرنگاران مواجه شدم و یکی از سوالات این بود که آیا امتحانات روز شنبه که بین‌التعطیلی است را تعطیل می‌کنید یا خیر و من پاسخ دادم که هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ایم.
صحرایی افزود: جوانی پشت دوربین تا جایی که به‌خاطر دارم مرتب به من می‌گفت: «آقای صحرایی بیا دربی» چون شما وزیر جوانی هستید و خوب است که حضور داشته باشید. ذهن من درگیر آن موضوع بود و همان لحظه لغزش زبانی صورت گرفت.
وی بیان کرد: نمی‌شود که یک معلم با ۳۰ چند سال سابقه را با یک لغزش زبانی قضاوت کرد. البته این لغزش کم خطر بود اما به نظرم با این موضوع باید طبیعی برخورد می شد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: من تصمیمات زیادی گرفته ام و حتماً در شهرآورد شرکت می کنم، در دوره نوجوانی و جوانی هم طرفدار تیم‌هایی بوده‌ام ولی اکنون به عنوان وزیر باید به کارهای مهم تری بپردازم.

۹ خرداد ماه و در اولین حضور صحرایی در نهاد ریاست جمهوری و همزمان با روز برگزاری مسابقه دربی تهران خبرنگاری از وی پرسید که «دربی را پیش‌بینی نمی‌کنید؟» و او در پاسخ می‌گوید «من فعلاً درباره اون هم هنوز تصمیمی نگرفته‌ام؟»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها