کد خبر: ۵۲۶۶۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
کشتی‌گیر ۲۸ ساله آمریکایی که روز یکشنبه با شکست جردن باروز ابرستاره و دارنده ۷ طلای جهان و المپیک، برای نخستین بار عازم رقابت‌های قهرمانی جهان می‌شود، زندگی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری 598، چنس مارستلر کشتی‌گیر ۲۸ ساله آمریکایی در جریان رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ دست به کار بزرگی زد و با کسب برتری مقابل جردن باروز اسطوره کشتی آمریکا و جهان به دوبنده وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان رسید تا برای نخستین بار عازم این مسابقات شود.

او پس از شکست باروز با بیان اینکه انگیزه بسیار زیادی برای کسب موفقیت در رقابت‌های قهرمانی جهان دارد، از خانواده، دوستان و مربیانش برای کمک‌هایشان برای اینکه او به این جایگاه برسد تشکر کرد.

این کشتی‌گیر چندی پیش در جریان مرحله یک چهارم نهایی تورنمنت ابراهیم مصطفی در مصر مقابل امیرحسین کاووسی از ایران با نتیجه ۵ بر ۲ تن به شکست داد. مارستلر همچنین مدال برنز تورنمنت زاگرب ۲۰۲۳ و مدال نقره جام یاشاردوغو در سال ۲۰۲۲ را در کارنامه خود دارد. او نخستین بار در رقابت‌های جهانی نوجوانان باکو در سال ۲۰۱۲ به میدان رفت و به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید.

اما این کشتی گیر آمریکایی که ۹ جولای ۱۹۹۵ در آلتونا در ایالت پنسیلوانیا به دنیا آمده است، زندگی پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشته است. او در سال ۲۰۱۷ در حالیکه مشغول تحصیل در دانشگاه لاک هاون بود، در شرایط غیرعادی و در حالیکه برهنه بود به درب سوئیت‌های خوابگاه دانشگاه لاک هاون می‌کوبید. او پس از دستگیری توسط پلیس که با اعمال خشونت آمیز او و حمله به پلیس همراه بود، به افسران پلیس آمریکا فحاشی کرد و سر خود را بارها به صندلی ماشین پلیس کوبید.

او پس از دستگیری در حالیکه دستبند به دست داشت، برای آزمایش به بیمارستان لاک هاون منتقل شد که به سمت یکی از کارکنان بیمارستان حمله‌ کرد و سپس سر خود را بارها به زمین کوبید که باعث خونریزی شدید او از ناحیه سر شد و سپس آب دهان خود را به سمت افسران پلیس پرتاب کرد.

آزمایشات او نشان داد مارستلر از ماری‌جوانا، کوکایین و الکل به میزان زیادی استفاده کرده است.

چنس مارستلر سپس از سوی مایکل سالزبری قاضی شهر کلینتون به هفت سال حبس تعلیقی، ۱۰۰۰ دلار جریمه و ۳۵۰ ساعت کار خدمات اجتماعی محکوم شد. او همچنین باید هفته ای دو بار به پلیس گزارش می‌داد و به صورت مرتب تحت آزمایش مواد مخدر و الکل قرار می‌گرفت. او در مجموع 6 فقره پرونده ضرب و شتم داشته که به دستگری او منجر شده است. او سپس داوطلبانه در مرکز مواد مخدر و مشروبات الکلی بستری شد و خود را درمان کرد.

برادر بزرگتر او جان والتر فرنگی‌کار وزن ۸۷ کیلوگرم آمریکا در المپیک توکیو بود که از رسیدن به مدال بازماند. او در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نیز در وزن ۸۲ کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماند اما دو عنوان قهرمانی در مسابقات پان آمریکن را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها