کد خبر: ۵۲۷۰۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۱ تير ۱۴۰۲
وزیر کشور فرانسه ضمن ارائه آماری از مجروحان حادثه انفجار یک ساختمان در غرب پاریس، احتمال پیدا شدن اجساد قربانیان زیر آوار را رد نکرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، مقامات فرانسوی می‌گویند عصر چهارشنبه انفجار شدید گاز به ساختمانی در غرب پاریس آسیب رسانده و آتش‌سوزی بزرگی را ایجاد کرد.

«جرالد دارمانین» وزیر کشور فرانسه بامداد پنجشنبه در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت که در مجموع ۳۷ نفر بر اثر این انفجار مجروح شده که حال ۴ تن از آنها وخیم است.

به نوشته وبگاه «سی‌بی‌اس نیوز»، دارمانین با بیان اینکه حداقل دو نفر در پی این انفجار مفقود شده‌اند و حجم آوار زیادی در محل حادثه وجود دارد، احتمال پیدا شدن اجساد قربانیان زیر آوار را رد نکرد.

وی ضمن اشاره به حضور ۳۲۰ آتش‌نشان و ۲۰۰ پلیس در محل حادثه، گفت که دلیل این انفجار هنوز برای مقامات فرانسوی مشخص نشده است.

مقامات آتش‌نشانی پاریس اظهارات شهردار منطقه مبنی بر اینکه انفجار ناشی از نشت گاز بوده را تایید نکردند، اما حاضر در محل حادثه می‌گویند که قبل از انفجار بوی گاز را در آنجا حس کرده بودند.

طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی، این انفجار به ساختمان مدرسه زبان آکادمی آمریکایی پاریس آسیب جدی وارد کرده است و همچنین ساختمان‌های مجاور را نیز ضعیف کرده است.

بر این اساس، در پی انفجار مذکور چندین ساختمان در مجاورت محل حادثه نیز دچار آتش‌سوزی شدند که آتش‌نشانان بعد از چند ساعت موفق به کنترل حریق شدند.

«لور بکو» دادستان عمومی پاریس نیز به خبرگزاری فرانسه گفت که تحقیقات قانونی در مورد این انفجار در حال انجام است.

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها