کد خبر: ۵۲۷۲۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۰۶ تير ۱۴۰۲
باشگاه پرسپولیس در حالی وارد بازار نقل و انتقالات شده که نام‌های جذابی برای پیوستن به این تیم مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس با تمدید قرارداد افشین پیروانی سرپرست این تیم رسماً آغاز شد و حالا هواداران پرسپولیس منتظر هستند تا قرارداد بازیکنان قدیمی تمدید و از بازیکنان جدید رونمایی شود.

یکی از بازیکنانی که وضعیت تمدید قراردادش با پرسپولیس نامشخص است گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی این تیم ا ست. وضعیت قرارداد این بازیکن به گونه‌ای است که سال دوم با توافق مالی طرفین تمدید می‌شود و این چیزی است که فعلاً به دست نیامده است. گولسیانی برای ادامه همکاری در فصل دوم مبلغی از باشگاه درخواست کرده که با رقم پیشنهادی پرسپولیس فاصله دارد. این موضوع باعث شده تا باقی ماندن این بازیکن گرجستانی در پرسپولیس با ابهام روبه‌رو شود. در صورتی که باشگاه پرسپولیس بتواند از نظر مالی این بازیکن را راضی کند آن وقت گولسیانی پرسپولیسی خواهد ماند در غیر این صورت جدایی او از جمع سرخ‌پوشان محتمل است.

بازیکنانی دیگری که یحیی گل‌محمدی خواستار تمدید قرارداد با آنها شده عیسی آل‌کثیر و امید عالیشاه است. گفته می‌شود آل‌کثیر به توافقات خوبی با پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد رسید و این بازیکن همچنان تمایل دارد که در جمع سرخ‌پوشان باقی بماند. در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی قرارداد این مهاجم خوزستانی تمدید خواهد شد. وضعیت امید عالیشاه البته متفاوت است. گل‌محمدی خواستار تمدید قرارداد با عالیشاه شده اما هنوز مذاکره‌ای جدی و رسمی بین مسئولین پرسپولیس و عالیشاه صورت نگرفته هرچند که کاپیتان سرخ‌پوشان علاقه دارد باز هم در پرسپولیس بماند و به نظر می‌رسد از حالا باید او را همچنان پرسپولیسی دانست.

میلاد سرلک هافبک ملی‌پوش پرسپولیس دیگر بازیکنی است که سرمربی این تیم علاقه دارد در این تیم بماند. او که این روزها برای سپری کردن تعطیلات به خارج از کشور رفته بی‌میل نیست تا در ادامه به عنوان یک لژیونر فوتبال خود را در خارج از کشور ادامه دهد. مدیر برنامه‌های این بازیکن به دنبال آوردن پیشنهاد خوب برای سرلک است اما در صورتی که انتقال این بازیکن به خارج از کشور قطعی نشود او هم از گزینه‌های جذاب پرسپولیس برای تمدید قرارداد خواهد بود. سرلک از بازیکنان مؤثر پرسپولیس در چند سال اخیر بوده و همین مسئله باعث شده تا گل‌محمدی از مدیران باشگاه بخواهد او را حفظ کنند.

از طرف دیگر بحث پیوستن محمدحسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس داغ‌تر از همیشه شده اما اختلاف رقم پیشنهادی این بازیکن با پرسپولیس دلیلی است که این قرارداد هنوز امضا نشده است.در صورتی که دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق برسند آن زمان کنعانی‌زادگان برای سومین بار به پرسپولیس خواهد پیوست تا از این حیث رکورد جالبی به نام خود ثبت کند.

موضوع شهاب زاهدی هم متفاوت است. این بازیکن در سال‌های اخیر فوتبال خود را در ایسلند، اوکراین و مجارستان ادامه داد و حالا در یک قدمی پیوستن به پرسپولیس است. او روز گذشته مذاکرات مفیدی با مسئولان پرسپولیس انجام داد و حتی اختلاف در چند مورد جزیی وجود دارد که احتمالاً سد راه بستن این قرارداد نخواهد بود. زاهدی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در سنین پایین داشته حالا احتمالاً برای دومین بار به پرسپولیس خواهد پیوست.

از طرف دیگر این روزها نام شهریار مغانلو مهاجم اسبق پرسپولیس که فصل گذشته در سپاهان بازی می‌کرد برای بازگشت دوباره به جمع سرخ‌پوشان شنیده می‌شود. در شرایط فعلی به نظر می‌رسد شانس مغانلو برای بازگشت دوباره به جمع سرخ‌پوشان زیاد نخواهد بود اما شنیده می‌شود تحرکاتی در میان است تا این بازیکن بتواند مجدداً به پرسپولیس بیاید. مغانلو یکی از جذاب‌ترین نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود در صورتی که بتواند از سپاهان جدا شود.

البته نقل و انتقالات پرسپولیس به این نام‌ها محدود نخواهد شد و مطمئناً سرمربی این تیم برای تقویت سرخ پوشان برنامه‌های بیشتری خواهد داشت.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها