کد خبر: ۵۲۷۳۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۰ تير ۱۴۰۲
بر خلاف شایعات مطرح شده مهدی هاشمی‌نسب از لحاظ مالی با باشگاه استقلال به توافق نرسید تا پرونده حضور وی در جمع کادر فنی جواد نکونام بسته شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، مهدی هاشمی‌نسب برای استقلالی‌ها نماد بزرگترین و جنجالی‌ترین انتقال فوتبال ایران است. یاغیِ فوتبال ایران در دهه هفتاد با انتقال جنجالی از پرسپولیس به استقلال، جنجالی‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال باشگاهی ایران را رقم زد.

او که چهار بار در شهرآورد به استقلال گل زده بود، سرانجام انتقام خود از علی پروین را با زدن گل به پرسپولیس گرفت.

هاشمی‌نسب در نساجی و فولاد، دستیار نکونام بود. جواد نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال فهرست دستیاران خودش را در اختیار باشگاه قرار داد؛ فهرستی که نام هاشمی‌نسب در صدر آن قرار داشت. این اتفاق باعث شد تا مدافع سال‌های دور استقلال به کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی رفته و درباره همکاری مجدد با نکونام گفت‌وگو کند.

همه انتظار داشتند هاشمی‌نسب در اولین جلسه تمرین استقلال حضور داشته باشد اما غیبت او به بزرگ‌ترین پرسش هواداران تبدیل شد تا اینکه وی در گفت‌وگویی کوتاه از حضور در استقلال کنار کشید. او گفت: قسمت نبود در این فصل در کنار استقلال باشم. از هواداران استقلال هم که همیشه به بنده لطف داشتند، تشکر می‌کنم. آنها روز گذشته من را در تمرین مورد لطف خود قرار دادند. برای تیم استقلال هم در این فضا آرزوی موفقیت دارم.

این جملات باعث شد رویای هواداران استقلال برای حضور مهدی هاشمی‌نسب بر باد برود. اما چرا ماجرای استقلال و هاشمی‌نسب شروع نشده به خط پایان رسید؟

پیگیری‌ها حکایت از این دارد که در مذاکراتی که هاشمی‌نسب با باشگاه استقلال انجام داد، رقمی از سوی وی برای عقد قرارداد مطرح شد که اختلاف زیادی با پولی داشت که استقلال برای او در نظر گرفته بود.

طبق جدولی که باشگاه استقلال برای اعضای کادرفنی در نظر گرفته و به تایید نکونام رسیده است، برای دستیار اول، دوم، مربی تمرین‌دهنده، مربی گلرها و بدنساز مبالغ متغیر در نظر گرفته شده است.

هاشمی‌نسب در مذاکرات خود حاضر نشد از رقم درخواستی‌اش کوتاه بیاید تا پرونده حضور وی در استقلال فعلا بسته شود.

البته با توجه به اینکه کیانوش رحمتی، حمیدرضا رجبی، محمد نوازی و بهزاد غلامپور حضورشان در استقلال قطعی و قرار است مربی بدنساز و تمرین‌دهنده خارجی ظرف چند روز آینده به جمع کادر فنی اضافه شوند، بعید به نظر می‌رسد هاشمی نسب در این فصل آبی‌پوشان تهرانی را همراهی کند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها