کد خبر: ۵۲۷۷۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۲۰ تير ۱۴۰۲
مهدی هاشمی‌نسب امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام به عدم حضور خود در کادرفنی باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایرنا، مهدی هاشمی‌نسب در نساجی و فولاد، دستیار نکونام بود. جواد نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال فهرست دستیاران خودش را در اختیار باشگاه قرار داد؛ فهرستی که نام هاشمی‌نسب در صدر آن قرار داشت. این اتفاق باعث شد تا مدافع سال‌های دور استقلال به کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی رفته و درباره همکاری مجدد با نکونام گفت‌وگو کند.

همه انتظار داشتند هاشمی‌نسب در اولین جلسه تمرین استقلال حضور داشته باشد اما غیبت او به بزرگ‌ترین پرسش هواداران تبدیل شد تا اینکه وی در گفت‌وگویی کوتاه از حضور در استقلال کنار کشید. او گفت: قسمت نبود در این فصل در کنار استقلال باشم. از هواداران استقلال هم که همیشه به بنده لطف داشتند، تشکر می‌کنم. آنها روز گذشته من را در تمرین مورد لطف خود قرار دادند. برای تیم استقلال هم در این فضا آرزوی موفقیت دارم.

مهدی هاشمی‌نسب امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام به عدم حضور خود در کادر فنی باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

او نوشت:

(با سلامی از جنس صمیمیت و رفاقت صحبت هایم را با شما شروع می کنم. مخاطب خاص صحبت هایم هواداران با معرفت و عزیز استقلال هستند که مرام و عشق و معرفت را در حق بنده به اخر رساندند.

لازم دونستم برای رفع سؤتفاهم هایی که در خصوص عدم حضورم در استقلال پیش امده توضیحاتی را بیان کنم.

امیدوارم با این گفته ها بتوانم کمی از چالش ها و دغدغه های باشگاه بزرگ استقلال را که این روزها کم هم نیست برطرف کنم. قصدم از مطرح کردن این بیانات فقط این است که احساس کردم قضیه به سمت و سویی می رود که من دوست ندارم به استقلال بیایم.

مشکلات این جانب برای عدم حضور در استقلال تا این لحظه، نه مشکلات مالی بوده ، نه تلفن بنده خاموش بوده است و نه ممنوع الکار بوده ام و در حال حاضر لحظات ارامی را سپری می کنم.

همه ی ما از جمله هوادارن عزیز خواسته ها و مطالباتی داریم که هیچ وقت همه ی ان ها محقق نمی شود. بنده هم از این قاعده مستثنی نیستم. تصمیم گیرنده ی این مساله کسان دیگری هستند که در جایگاهی که قرار دارند تصمیمشان قابل احترام است فقط بنده را مسؤل این تصمیم ندانند. ترجیح میدهم تا همین جا گفته هایم را به پایان برسانم........

کم نبوده روزهای سختی که در دنیای فوتبال تجربه کرده ام و تنها مرهم این زخم عشق شما و حمایت بی دریغ شما به بنده بوده است. ارزویم برای حضور در استقلال جبران تنها ذره ای از این عشق و محبت ها بوده و لا غیر.

با آرزوی فصلی توام با ارامش، به دور از حواشی و سرشار از موفقیت برای تیم بزرگ استقلال

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها