کد خبر: ۵۲۸۰۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۸ تير ۱۴۰۲
براندازان که دشمنی خود را با هویت ایرانی آشکار کرده‌اند، در پویش جدید مقابل محرم نیز قد علم کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس: براندازان در گذشته وانمود می‌کردند که مشکل اصلی آنها جمهوری اسلامی است و با عقاید مردم کاری ندارند. ولی محرم حسینی در حال رسیدن است و در جدیدترین پویشی که راه انداخته‌اند به مردم توصیه می‌کنند که سیاه نپوشند و نذری نخورند!
 

 

 

این در حالی است که کارکنان بی‌بی‌سی فارسی در روزهای مقارن با مرگ ملکه انگلیس جملگی سیاه پوش شده بودند.

گفتنی است که براندازان بارها علیه غیرت و ناموس موضع گرفته و هربار به بهانه‌های مختلف به این دو واژه تاخته‌اند. از آن زنی که در اجتماع براندازان در خارج از کشور با صدای رسا می‌گوید: «ناموس چیه؟»، گرفته تا ترند کردن «من بی‌غیرتم» در توییتر توسط براندازان و تیترهای ضد ناموس توسط بی‌بی‌سی و اینترنشنال!
 

 


در آشوب‌های اخیر، براندازان حتی به یک زن چادری رهگذر هم رحم نکردند. مدعیان آزادی عقاید، چادر را از سر یک زن چادری رهگذر کشیدند. این رفتار نشان می‌دهد که این افراد با عقاید مردم هم مشکل دارند. اگر کسی همراه با عقاید آنها نباشد، به بدترین شکل مجازات می‌شود.
 


از اتقافات عجیب اغتشاشات صحنه‌ای بود که یک زن با حمایت کسانی که غیرت را نفی می‌کنند به گلزار شهدا سنگ می‌زند! تناقض رفتار براندازان به گونه‌ای است که «ماشاءالله به غیرتت» را می‌گویند ولی همزمان مخالف با واژه «غیرت» هستند! از همه مهم‌تر پیام سنگ زدن گلزار شهدای جنگ تحمیلی جز این است که براندازان شهدای ایران را هم نفی می‌کنند؟!براندازان در اتفاقات اخیر پا را فراتر از توهین به مذهب و غیرت گذاشته و ثابت کردند که این جماعت اعتقادی به هویت ایرانی هم ندارند. بارها شده است که یک گردشگر به ایران آمده و در صفحه شخصی خود از زیبایی‌های ایران نوشته ولی براندازان به او حمله کرده و به ارزش‌های ملی توهین کرده‌اند.
 

 

 

 


این تصاویر مربوط به ایام آشوب است که مجسمه شاعران مشهور ایرانی، پروین اعتصامی، سعدی و حافظ توسط آشوب‌گران تخریب شد و با خوشحالی لیدر آنها همراه بود.
 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها